پای کریس رونالدو هم به کلاهبرداری ارزهای دیجیتال باز شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، گجت نیوز نوشت: به نظر می رسد کلاهبرداران ارزهای دیجیتال نمی خواهند بیخیال سلبریتی ها و افراد مشهور شوند و حالا به تازگی نام کریستیانو رونالدو هم مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

پای کریس رونالدو هم به کلاهبرداری ارزهای دیجیتال باز شد

گزارش ها نشان می دهد که از تاریخ 30 نوامبر 2022، یک کمپین بسیار خطرناک در توییتر به راه افتاده است. این کمپین که به کلاهبرداری ارزهای دیجیتال اختصاص دارد، به افراد سودجو و کلاهبرداران این امکان را داده تا مجموعه ای از حساب های مختلف و وب سایت های فیشینگ را به منظور تبلیغ توکن های غیر قابل تعویض (NFT) جعلی و تقلبی ایجاد نمایند. اما کریستیانو رونالدو در این وسط چه نقشی دارد؟ این کلاهبرداران ارزهای دیجیتال از نام وی سوءاستفاده نموده و این چنین نشان داده اند که فعالیت شان به وسیله رونالدو تایید شده است!

جالب است بدانید حساب توییتر این گروه کلاهبرداری هم اکنون بیش از 50 هزار دنبال نماینده دارد! موضوع زمانی پیچیده و عجیب می گردد که بدانید این کمپین به سراغ ویدیوی واقعی کریستیانو رونالدو که برای همکاری او با بایننس فراوری شده بود رفته است تا ماجرا را طبیعی تر و باورپذیر جلوه دهد!

این حساب توییتری علاوه بر موارد فوق، اخبار پیرامون NFT های رونالدو را به صورت مرتب و مکرر به انتشار درمی آورد تا باعث سردرگمی سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال و هواداران ورزش فوتبال گردد. این اتفاقات بدون شک فوتبال دوستان را تحت تاثیر قرار می دهد؛ زیرا آن ها به شدت به توکن های NFT و ارزهای دیجیتال محتلف با تم فوتبال علاقه مند هستند. به عنوان مثال، توکن هواداری اتحادیه فوتبال آرژانتین پیش از شروع مسابقات خود در جام جهانی 2022 قطر، با رشد دو برابری حجم معاملات خود روبرو شد.

باید ببینیم آیا کریستیانو رونالدو به صورت رسمی به این کلاهبرداری ارزهای دیجیتال واکنش نشان خواهد داد یا خیر؛ رونالدو هم اکنون با سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال در کشور قطر قرار گرفته است و مشغول آمادگی برای بازی بعدی در جام جهانی است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پای کریس رونالدو هم به کلاهبرداری ارزهای دیجیتال باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای کریس رونالدو هم به کلاهبرداری ارزهای دیجیتال باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید