افشاگر قابل اعتماد خبرهای خوبی درباره حافظه ی گلکسی S22 اولترا منتشر کرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، اواخر سال گذشته، شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه رده بالاترین گوشی هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا با حافظه داخلی 1 ترابایت روانه بازار می گردد. جالب اینجاست که یکی از کارمندان سابق سامسونگ نیز این اخبار را تأییده نموده بود. کمی بعد اخبار و گزارشات ضمن رد این ادعاها، اعلام کردند که برترین گزینه حافظه داخلی برای پرچم دار تازه سامسونگ 512 گیگابایت خواهد بود. اکنون اما یک افشاگر قابل اعتماد بار دیگر امید حافظه یک ترابایتی این گوشی را در دل هواداران سامسونگ زنده نموده است.

افشاگر قابل اعتماد خبرهای خوبی درباره حافظه ی گلکسی S22 اولترا منتشر کرد

گلکسی S22 اولترا قرار است که از همه لحاظ یک گوشی هوشمند فوق العاده باشد. رندرهای رسمی که به تازگی به وسیله ایوان بلاس منتشر شده، تأیید می نماید که این گوشی از هر نظر تقریبا مشابه گلکسی نوت است البته به جز نام آن که قرار است با نام اولترا روانه بازار گردد. بعلاوه غول فناوری کره ای با عرضه این محصول که مجهز به قلم S-Pen است، احتمالا می تواند هواداران گلکسی نوت را هم راضی نگه دارد. البته باید خاطر نشان کرد که قلم S-Pen و جایگاه اختصاصی آن که درون گوشی تعبیه شده است، تنها قابلیت خاص این گوشی هوشمند قدرتمند نیست.

بزرگ ترین گوشی هوشمند سری S22 یعنی گلکسی اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی Super AMOLED Infinity O با وضوح 1440P و رفرش ریت 120 هرتزی، حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار نازک و درگاه USB-C روانه بازار گوشی های هوشمند می گردد. قلب تپنده این گوشی قرار است طبق منطقه محل زندگی شما اسنپدراگون 8 نسل 1 و یا اگزینوس 2200 سامسونگ باشد. منبع انرژی این گوشی را باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می نماید.

بر اساس افشاگری های اخیر، این گوشی هوشمند در سه پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می گردد. اما اکنون به نظر می رسد که نسخه 1 ترابایتی آن نیز وجود دارد. به همین دلیل افشاگر قابل اعتماد حوزه فناوری یعنی Roland Quandt، ادعا می نماید که غول فناوری کره ای در کنار این سه پیکربندی، گزینه با حافظه داخلی 1 ترابایت را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

اما او اعلام نموده که این نسخه تنها در چند بازار در دسترس خواهد بود. پیش تر نیز ایهان آگارروال خبری در این مورد منتشر نموده است. طبق اطلاعات این افشاگر نسخه یک ترابایتی گلکسی S22 اولترا در بازارهای مهم اروپا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. باید یادآوری کنیم که در سال 2019، گلکسی S10 پلاس با حافظه داخلی یک ترابایتی و بعلاوه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD روانه بازار شد. از آنجا که S22 اولترا از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی نماید، احتمال می رود که پیکربندی یک ترابایتی برای این گوشی هوشمند وجود داشته باشد.

سری آیفون 13 اپل نیز پیکربندی حافظه داخلی یک ترابایتی دارد، با این اوصاف غول فناوری کره ای احتمالاً چنین حجم از حافظه داخلی را در قدرتمندترین گوشی هوشمند خود قرار می دهد تا نشان دهد که S22 اولترا می تواند برترین گوشی هوشمند سال 2022 لقب بگیرد. البته طبیعی است که کاربران باید پول بیشتری برای چنین نسخه ای بپردازند. حتی اگر قیمت ها ثابت بمانند، مدل 1 ترابایتی این گوشی به احتمال زیاد حدود 1500 دلار هزینه اضافی به همراه خواهد داشت.

باید اشاره کنیم که پیش فروش این گوشی ها شروع شده و سامسونگ در تاریخ 20 بهمن ماه از سری نو گوشی های پرچم دار خود در رویداد گلکسی آنپکد 2022 رونمایی می نماید. با اینکه بر اساس مشخصات منتشر شده از خبرگزاری ها، تفاوتی بین دوربین S22 اولترا و نسل قبلی اش یعنی گلکسی S21 اولترا وجود ندارد، اما طبق ادعای کارشناسان، لنز های دوربین این گوشی فراتر از انتظار ظاهر خواهند شد.

سیستم دوربین چهارگانه این پرچم دار از یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی که نسخه بهبودیافته حسگر HM3 است، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (زوم 10 و 3 برابری) نو سونی تشکیل می گردد. بعلاوه در دوربین این گوشی از قابلیت های نوی نظیر تکنولوژی Detail Enhancer استفاده شده که به شما امکان می دهد عکس های نزدیک و بسیار دقیقی را بگیرید و تجربه عکاسی فوق العاده ای از این گوشی هوشمند قدرتمند به خاطر داشته باشید.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "افشاگر قابل اعتماد خبرهای خوبی درباره حافظه ی گلکسی S22 اولترا منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگر قابل اعتماد خبرهای خوبی درباره حافظه ی گلکسی S22 اولترا منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید