همایش یک سفر، یک تجربه مرداد 96

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، اولین همایش آشنایی با مقاصد گردشگری جهان و ایران با سخنرانی جناب آقای کریم شادفر در باغ موزه قصر و به همت شرکت طبیعت گردی خبرنگاران برگزار خواهد شد.

همایش یک سفر، یک تجربه مرداد 96

این همایش هر ماه یک بار با معرفی یک مقصد گردشگری تازه و به سخنرانی جناب آقای شادفر برگزار می گردد. با حضور در این همایش شما می توانید تجارب سفر فردی را بشنوید که به بیش از 30 کشور مختلف (بلژیک، هلند، چین، کوبا، کشمیر،نپال، هند، کنیا، تانزانیا، مالدیو و...) سفر نموده و بالای یک میلیون کیلومتر در ایران را پیموده است. او بعلاوه عکاسی نیمه حرفه ای است که از سال 1380 تا به امروز در جریان سفرگردی هایش، عکس های ناب و جالبی از سفرهایش به یادگار گرفته است. با حضور در این همایش شما می توانید با مقاصد تازه و دیگر علاقمندان سفر و گردشگری آشنا شوید.

موضوع اولین جلسه این همایش، پرداختن به راه و رسم سفر در کشور اندونزی است اما قبل از پرداختن به این قسمت، تجربه های آقای شادفر را که تیرماه سال جاری با همسفران وبلاگ ارم گفتگو در کشمیر بودند می شنویم و با هم به تماشای عکس ها و شنیدن خاطرات تور کشمیر می نشینیم.

مباحثی که در این همایش مطرح خواهد شد شامل: آشنایی با مقاصد گردشگری دنیا و ایران، مراحل سفر اعم از تهیه بلیط هواپیما، اخذ ویزا، تدارک محل اقامت، اطلاع از آداب و رسوم، فرهنگ و دیدنی های هر منطقه.

نخستین همایش در روز هفتم مرداد 1396 با حضور و سخنرانی کریم شادفر با موضوع کشور اندونزی تحت عنوان سفر بروید، تجربه کنید؛ این بار اندونزی برگزار می گردد و تمامی علاقمندان می توانند در این همایش شرکت نمایند.

یکی دیگر از بخش های مجذوب کننده این همایش، قرعه کشی یک میلیون تومانی از میان حاضرین در همایش است. شما هم می توانید شانس خود را امتحان کنید. به علت ظرفیت محدود برنامه، اولویت با کسانی است که زودتر در محل همایش حضور پیدا نمایند.

اطلاعات همایش

محل: تهران، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

زمان: شنبه، هفتم مرداد 1396، از ساعت 18 تا 20

تلفن تماس روابط عمومی وبلاگ ارم گفتگو:

021-88718475

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ ارم گفتگو

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "همایش یک سفر، یک تجربه مرداد 96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر، یک تجربه مرداد 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید