همایشها و نمایشگاه ها

اتصال گمرک به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ، کدام خدمات به صورت تمام وقت و بدون مراجعه در دسترس است؟

گمرک جمهوری اسلامی ایران هم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد تا خدمات گمرکی به صورت یکپارچه، سریع و آسان و برخط در دسترس عموم مردم، تجار و فعالین مالی کشور قرار گیرد.

19 مهر 1401

پیشینه تاریخی و فرهنگی بوشهر ارزشمند و با ظرفیت است

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، پیشینه تاریخی و فرهنگی بوشهر ارزشمند و با ظرفیت است.

10 مهر 1401

همایش یک سفر، یک تجربه مرداد 96

اولین همایش آشنایی با مقاصد گردشگری جهان و ایران با سخنرانی جناب آقای کریم شادفر در باغ موزه قصر و به همت شرکت طبیعت گردی خبرنگاران برگزار خواهد شد.

24 شهریور 1401

پیش بینی طول عمر بر اساس نمره ژنتیکی

به تازگی دانشمندان با مطالعه بر روی تغییرات ژنتیکی در ژنوم انسان که مسئول فرآیند اجتناب ناپذیر پیری است، روشی را برای پیش بینی طول عمر یک انسان پیدا کردند.

20 مرداد 1401

خانه ادیب کاشان

این خانه شعبه دوم خانه مرشدی است و با مدیریتی یک پارچه اداره می گردد.خانه ادیب کاشان در سال 1397 افتتاح شده است. این خانه با قدمتی 250 ساله به عنوان فاز 2 خانه مرشدی کاشان فعالیت خود را شروع کرد.این بنای شکوهمند، یکی از خانه های تاریخی کاشان است که مورد بازسازی...

13 مرداد 1401

سریعترین خودروهای سال 2021 در جهان کدامند؟

آیا سریعترین خودروهای سال 2021 را می شناسید؟ وقتی صحبت از سریعترین خودروهای جهان می کنیم، باید به سراغ سوپر اسپرت های جهانی خودرو برویم؛ خودروهایی که بیشتر برای مسابقات طراحی می شود و تمرکز طراحان بر قدرت موتور و شتاب است تا امکانات و تجهیزات آنها.

8 مرداد 1401

نشست آنالیز راهکارهای حمایت از توسعه صنایع دستی و آنالیز گردشگری صنایع دستی برگزار گردید

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، نشست آنالیز راهکارهای حمایت از توسعه صنایع دستی و آنالیز گردشگری صنایع دستی برگزار گردید.

27 تیر 1401

زارع پور: پژوهشگاه فضایی باید قطب توسعه و تثبیت فناوری فضایی باشد، خدمات فضایی را وارد زندگی مردم کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پژوهشگاه فضایی باید قطب توسعه و تثبیت فناوری فضایی باشد گفت: باید مدیریت دانش کشور در حوزه فضایی با موضوع پژوهشگاه فضایی انجام پذیرد.

22 تیر 1401

خانه موسیقی با یک دانشگاه تفاهم نامه همکاری امضا کرد

تهران (پانا) - اعضای هیات مدیره خانه موسیقی ایران با حضور در یک مجموعه آموزشی - دانشگاهی در حوزه هنر و معماری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

17 خرداد 1401

افتتاح نمایشگاه توانمندسازی بانوان روستایی در بافق

معاون جهاد کشاورزی بافق گفت: نمایشگاه توانمندسازی بانوان روستایی در 22 غرفه در حسینیه امامزاده عبدالله بافق آغاز به کار کرد.

16 خرداد 1401

تعامل مدیران و مردم یکی از اولویت های اصلی دولت در کردستان است

استاندار کردستان با اشاره به لزوم ارتباط هر چه بهتر مدیران و مردم در این استان، گفت: ارتباط و تعامل مدیران و مسئولان با مردم یکی از اولویت های اصلی دولت در کردستان است.

12 خرداد 1401

همه مردم باید موزه ملی را ببینند

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی و آخرین اخبار بدست رسیده، همه مردم باید موزه ملی را ببینند.

27 اردیبهشت 1401

نمایشگاه اکسپو چیست؟

نمایشگاه اکسپو چیست؟نمایشگاه جهانی یا نمایشگاه اکسپو یکی از قدیمی ترین و بزرگترین رویدادهای کره زمین است. این نمایشگاه هر 5 سال برگزار می گردد و یک شهر میزبان این مناسبت است. این نمایشگاه هر بار شش ماه به طول می انجامد. از هر کشوری در جهان دعوت می گردد...

15 اردیبهشت 1401

افتتاح نخستین بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران در زنجان

نخستین بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران در کنار رختشویخانه زنجان با حضور معاون صنایع دستی سازمان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار و رییس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

31 فروردین 1401

هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت اول)

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه است که در شمال غرب این کشور واقع شده است و با داشتن جاذبه های متفاوت و دیدنی سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند؛ چنانچه قصد سفر به سن پترزبورگ را دارید، برای آشنایی بیشتر با هتل های لوکس سن پترزبورگ در ادامه...

5 اسفند 1400

فهرست کنسرت های حضوری بعد از دوسال کرونایی

تهران (پانا)- به نظر می رسد که پس از دو سال از دی ماه قرار است درِ سالن های اصلی برگزارکننده کنسرت های تهران به روی اجراها باز و طلسم برگزاری کنسرت های حضوری در تهران شکسته گردد.

5 اسفند 1400

کتاب نفس و بدن منتشر شد

خبرنگاران/قم کتاب نفس و بدن اثر عیسی موسی زاده از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) به چاپ رسید.

4 بهمن 1400

حضور انتشارات پیک مشاور در پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان

به گزارش خبرنگاران انتشارات پیک مشاور با 53 عنوان کتاب در حوزه مدیریت، توسعه فردی، روانشناسی موفقیت و راه اندازی کسب و کار به مدیر مسئولی اکبر عباسی در این نمایشگاه حضور دارد.

26 دی 1400

فعالیت های معدنی ایران در غرب افریقا توسعه یافت

تهران (پانا) - رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت کشور اقتصادی واقع در غرب قاره سیاه، از پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه فعالیت های معدن کاران و سرمایه گذاران ایرانی به ویژه در زمینه استخراج و فراوری طلا و بوکسیت برخوردار است.

23 دی 1400

افشای تصویر لپ تاپ 17 اینچی لنوو با دو نمایشگر

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، در حقیقت یک نمایشگر کنار کیبورد دستگاه واقع شده است که می توان با مداد الکترونیک روی آن نوشت و از آن برای یادداشت نوشتن یا طراحی کردن استفاده کرد.

5 آذر 1400
تعداد: (76)