همه مردم باید موزه ملی را ببینند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی و آخرین اخبار بدست رسیده، همه مردم باید موزه ملی را ببینند.

همه مردم باید موزه ملی را ببینند

علی دارابی در همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس و سی سال تلاش مستمر انجمن روابط عمومی کشور ضمن برجسته دانستن نقش روابط عمومی ها در دستگاه ها گفت: توجه به افکار عمومی مؤلفه بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت. جامعه امروزی شبکه محور است و این شبکه محوری نیاز به سواد دارد. هرچند روابط عمومی زحمات زیادی برای ارتقای جامعه کشیده است اما راه طولانی در پیش دارد.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی با اشاره به شخصیت های برجسته مجموعه عضو انجمن روابط عمومی شرح داد: این چهره ها حافظه روابط عمومی هستند و برای حفظ این حافظه باید تاریخ شفاهی آن را آغاز کرد. کاری که ما در میراث برای گرامیداشت پیشکسوتان و انتقال دانش آنان به نسل نو در قالب تاریخ شفاهی میراث فرهنگی آغاز کردیم.

معاون میراث فرهنگی با اشاره به ضرورت توجه به افکار عمومی گفت: هر چقدر به این موضوع توجه کرد و نسبت به پاسخگویی به افکار عمومی، جهت درستی را در پیش گرفت، مطمئناً فعالیت ها قوی تر و همراهی مردم را در پی خواهد داشت. نقش روابط عمومی ها در این موضوع قابل توجه است. تشکل هایی مثل انجمن روابط عمومی ایران که پنجاه سال تلاش و سی سال فعالیت مستمر دارد مطمئناً کمک حال این جهت خواهد بود که باید از آنان تقدیر و تشکر کرد.

دارابی افزود: من از تمام مسئولان، مدیران و کارشناسان درخواست دارم تا حتماً از موزه ملی بازدید کنند. موزه ملی پاسدار تمدن و فرهنگ والای ایرانی و اسلامی ماست و برگی از آثار کشور را در خود جای داده و یکی از نقاط برجسته فرهنگ و تاریخ این سرزمین است.

وی ادامه داد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران بویژه آنان که در خارج از ایران مستقرند باید از این موزه بازدید کنند تا بدانند کننده کدام فرهنگ و مردم هستند. برای همین موضوع در پی آن هستیم تا هر فرد یا مقامی اگر قرار است به کنندگی از ملت در جایی مستقر می شوند، الزاماً از این موزه بازدید کنند تا درک صحیحی از غنای فرهنگی ایران و ملتی که از سوی آن به مأموریت رفته اند داشته باشند.

منبع: همگردی

به "همه مردم باید موزه ملی را ببینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مردم باید موزه ملی را ببینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید