تعامل مدیران و مردم یکی از اولویت های اصلی دولت در کردستان است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، استاندار کردستان با اشاره به لزوم ارتباط هر چه بهتر مدیران و مردم در این استان، گفت: ارتباط و تعامل مدیران و مسئولان با مردم یکی از اولویت های اصلی دولت در کردستان است.

تعامل مدیران و مردم یکی از اولویت های اصلی دولت در کردستان است

وبلاگ ارم گفتگو سنندج -دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در همایش پرچمداران بصیرت ضمن گرامیداشت یاد شهدای 19 دیماه سال 56 این روز را مبدأ تاریخ تحولات معاصر کشور بیان کرد.

زارعی کوشا بعلاوه از علمای شهید کردستان، ماموستا شیخ الاسلام، ماموستاعالی و ماموستا فهیم یاد کرد و گفت: شهادت این بزرگواران هم نشانه حقانیت روحانیت استان است و هم اثبات دروغگویی و تزویر گروهک هایی که ادعای دفاع از قوم کرد را دارند.

او در تشریح اقدامات و برنامه های در دست پیگیری در کردستان، گفت: دولت دکتر رییسی در ماه های شروع فعالیت خود، اقداماتی در جهت اصلاح ساختار مالی کشور شروع نموده است و دولت در پی بهبود شرایط معیشتی مردم است.

استاندار کردستان ضمن اشاره به برنامه های دولت در راستای اصلاح ساختار بودجه کشور، گفت: تفاوت بودجه سال جاری با بودجه های گذشته، در ساختار، نوع نگاه و هدف گذاریست که دولت سعی دارد آن را با جدیت دنبال کند.

زارعی کوشا می گوید: رویکرد دولت به سمت تمرکززدایی است و از وزارت محوری به استان محوری تغییر خواهد نمود و در این راستا صندوق توسعه با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان تشکیل می گردد تا به فراخور احتیاج به یاری توسعه اشتغال و فراوری در استان بیاید.

او به برنامه های خود برای سفر به شهرستان ها و بخش های استان اشاره نمود وگفت: شیوه ما این است که مدیران از پشت میز خارج شده و به میان مردم آمده و در میدان حاضر شوند.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط و تعامل بهتر مدیران دولتی با اقشار مختلف مردم، گفت: باید بیش از گذشته در بین مردم باشیم تا بگردد با تصمیم درست و به موقع در راستای برطرف مسائل گام برداشت.

زارعی کوشا ضمن اشاره به لزوم همکاری و تعامل علما و روحانیون کردستانی با مسائل مختلف، گفت: به عنوان نمونه در موضوع پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن در کردستان باید از ظرفیت های در اختیار بهتر استفاده کرد.

او تبلیغ این چنین فعالیت ها و برنامه ها در میان مردم را یکی از احتیاج های لازم و ضروری بیان کرد و گفت: روشنگری علما و روحانیون در راستای بهره مندی بهتر از تسهیلات مقاوم سازی در بین مردم قطعا می تواند موثر باشند.

م

وبلاگ ارم گفتگو کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعامل مدیران و مردم یکی از اولویت های اصلی دولت در کردستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل مدیران و مردم یکی از اولویت های اصلی دولت در کردستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید