هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت اول)

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه است که در شمال غرب این کشور واقع شده است و با داشتن جاذبه های متفاوت و دیدنی سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند؛ چنانچه قصد سفر به سن پترزبورگ را دارید، برای آشنایی بیشتر با هتل های لوکس سن پترزبورگ در ادامه همراه خبرنگاران باشید.

هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت اول)

سن پترزبورگ شهری است که برای سالیان طولانی پاتیخت کشور روسیه بوده است. این شهر پر از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری است که اغلب این بناها در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. همه ساله گردشگران زیادی برای بازدید از زیبایی های آن، راهی روسیه می شوند. در قرن 18 میلادی پتر کبیر سن پترزبورگ را بنا کرد و معماری اغلب بناهای آن به سبک معماری باروک (Baroque) و نئوکلاسیک است. از آنجایی که اقامت، یکی از دغدغه های اصلی هر سفر است و انتخاب اقامتگاه با توجه به اندازه بودجه سفر انتخاب می شود، از این رو، در ادامه از میان هتل های سن پترزبورگ به معرفی هتل های لوکس سن پترزبورگ خواهیم پرداخت و امکانات هر یک را توضیح خواهیم داد؛ در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل های لوکس سن پترزبورگ آشنا شوید.

هتل چهار فصل کاخ شیر سن پترزبورگ (Four Seasons Hotel Lion Palace St. Petersburg)

این هتل دیدنی در قلب سن پترزبورگ واقع شده است و تنها 300 متر از میدان کاخ فاصله دارد. ایستگاه قطار موسکوفسکی در 3 کیلومتری و فرودگاه بین المللی پولکوا در 15 کیلومتری هتل چهار فصل کاخ شیر واقع شده اند.

همچنین دارای فضای داخلی لوکس در سبک امپراتوری روسیه و گزینه های ناهار خوری منحصر به فردی را شامل می شود. تمام اتاق های آن مجهز به بهترین امکانات است و رستوران های آن غذاهای متفاوت لذیذی را سرو می کنند که شامل منوهای ایتالیایی، آسیایی و اروپایی است.

موزه ارمیتاژ و کاخ زمستانی در چند قدمی این هتل واقع شده است و با پای پیاده به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. از آنجاییکه این هتل در بخش مرکزی شهر واقع شده است دسترسی به جاذبه های گردشگری برای مسافران بسیار راحت است.

  • آدرس: خیابان نوسکی پراسپکت 1، 190000 سن پترزبورگ
  • این هتل 5 ستاره و 183 اتاق است.
  • امکانات هتل: سرویس تور، اینترنت بی سیم رایگان، شاتل فرودگاه، اتاق های خانوادگی، پارکینگ رایگان، استخر، رستوران، ماساژ، اسپا، سونا بخار روسی، سالن ورزش، چک این و چک اوت اختصاصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط و تور، پذیرش 24 ساعته، پرستار کودک، خدمات خشکشویی، فکس و کپی، اتاق جلسه، فضای مخصوص استعمال سیگار، سیستم تهویه متبوع، کرایه خودرو، آسانسور، روزنامه، سرویس اتاق، کارکنان مسلط به زبان های مختلف، اجازه ورود حیوانات خانگی.

هتل سولو سوکوس پالاس بریج (Solo Sokos Hotel Palace Bridge)

این هتل زیبا در جزیره واسیلیفسکی (Vasilyevsky Island) قرار گرفته است و به اندازه 15 دقیقه پیاده روی با موزه آرمیتاژ فاصله دارد. این هتل که در مرکز شهر واقع شده است امکانات عالی آبگرم و استخر سرپوشیده را شامل می شود.

این هتل رستوران و کافه های بسیاری را در مجموعه خود جای داده است و همچنین در طبقه دوم هتل یک مرکز آکادمی گلف سرپوشیده وجود دارد.

هتل سولو سوکوس پالاس بریج در کناره رود نِوا واقع شده است و به اندازه 15 دقیقه پیاده روی با خیابان زیبای نوسکی پراسپکت فاصله دارد. این هتل برای افرادی که دنبال مکانی زیبا در قلب شهر و در کنار آثار تاریخی و فرهنگی هستند مکان بسیار مناسبی است.

  • آدرس: Birzhevoy Pereulok 2-4، منطقه Vasileostrovskiy
  • این هتل 5 ستاره و دارای 324 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، مجاز بودن ورود حیوانات خانگی، مرکز آبگرم و سلامتی، استخر سرپوشیده، مرکز تجاری 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، تهویه هوای مطبوع، نظافت روزانه، پرسنل چند زبانه، اتو/تخته اتو کشی، سشوار، مرکز آبگرم و تناسب اندام، سونای روسی، ساناریوم، رستوران و کافه های متنوع.

هتل کورینتیا سنت پترزبورگ (Corinthia Hotel St Petersburg)

این هتل پنج ستاره در خیابان نوسکی پراسپکت واقع شده است که تنها به اندازه 2 دقیقه پیاده روی با ایستگاه متروی مایاکوفسکی فاصله دارد.

این هتل، زیبایی منحصر به فردی دارد و نمای آن بسیار با شکوه و به سبک کلاسیک طراحی شده است. دسترسی به اینترنت بیسیم در بخش های عمومی و اتاق های هتل کورینتیا رایگان است.

اجرای زنده موسیقی و شنیدن صدای گوش نواز پیانو از جاذبه های این هتل است که در رستوران و کافه آن وجود دارد. این منطقه برای مسافران علاقه مند به موزه، فرهنگ و قدم زدن در سطح شهر بخصوص بازدید از خیابان نوسکی و مراکز خریدش، انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: خیابان نوسکی پراسپکت 57، ناحیه Tsentralny، 191025 سن پترزبورگ
  • این هتل 5 ستاره است و 387 اتاق دارد.
  • امکانات: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ، حمل و نقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، بدنسازی، رستوران های متنوع، تراس، مرکز تجاری 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، نگهداری از کودک، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، کافی شاپ، خدمات اتاق 24 ساعته، پرسنل چند زبانه، بار بر، لوازم بهداشتی رایگان، مرکز کنفرانس، ایستگاه کامپیوتر.

هتل کمپینسکی مویکا 22 (Kempinski Hotel Moika 22)

این هتل در نزدیکی میدان کاخ و موزه زیبای ارمیتاژ واقع شده است. در تمام بخش های هتل دسترسی به اینترنت بی سیم وجود دارد. اتاق های این هتل در باشکوه ترین شکل ممکن تزیین شده اند و از رنگ های سلطنتی سفید و طلایی در سبک کلاسیک بسیار استفاده شده است.

تهویه هوای مطبوع و سرویس بهداشتی مجهز با بهترین کیفیت یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل است. همچنین مرکز آبگرم به همراه امکانات ماساژ در این هتل تعبیه شده است.

هتل کمپینسکی مویکا 22 در فاصله 2 دقیقه پیاده روی از نوسکی پراسپکت و در نزدیکی فروشگاه ها و رستوران های مرکز شهر قرار گرفته است.

  • آدرس: Naberezhnaya Reki Moiki 22، منطقه Tsentralny
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 200 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ، حمل و نقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، مجاز بودن ورود حیوانات خانگی، مرکز آبگرم و سلامتی، رستوران واقع در مجموعه هتل، تراس، جکوزی، بدنسازی، مرکز تجاری 24 ساعته، نگهداری از کودک در اتاق (شامل اضافه بها)، گهواره رایگان، پرستاری از کودک (شامل اضافه بها)، مساعدت در تهیه تور/بلیت، نظافت روزانه و گاوصندوق داخل اتاق.

هتل رادیسون رویال (Radisson Royal Hotel)

این هتل در فاصله 4 دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی مایاکوفسکایا (Mayakovskaya) قرار گرفته است. دسترسی به اینترنت در سراسر هتل وجود دارد و تسهیلات آب گرم و ماساژ شماری از امکانات این هتل 5 ستاره است.

یک تلویزیون هوشمند در همه اتاق ها وجود دارد که می توان از طریق آن به همه امکانات هتل دسترسی داشت. رستورانی که در طبقه همکف آن واقع شده است غذا های روسی و اروپایی را در فهرست منوی غذایی خود دارد.

در طی نیم ساعت پیاده روی از این هتل می توانید به میدان کاخ و موزه آرمیتاژ دسترسی داشته باشید و همچنین فرودگاه پولکوا در فاصله 40 دقیقه سواری از هتل واقع شده است.

  • آدرس: خیابان نوسکی پراسپکت 49، منطقه Tsentralny
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 168 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، بدنسازی، خدمات اتاق، تسهیلات مخصوص مهمانان دارای معلولیت، سرویس اکسپرس لباسشویی، خدمات اتاق 24 ساعته، سونا و جکوزی، ماساژ، سرو غذا های سنتی روسی و اروپایی در رستوران، سرو صبحانه سلف سرویس.
منبع: کجارو / booking.com

به "هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های لوکس سن پترزبورگ (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید