مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طراحی موتور پرنده تا حمل هکرها بهه خودروهای هوشمند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طراحی موتور پرنده تا حمل هکرها بهه خودروهای هوشمند

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

دیوید مایمن مدیرعامل و ایده پرداز شرکت JPA در نظر دارد سفرهای انفرادی درون شهری را بر اساس استفاده از موتورسیکلت پرنده طراحی کند. این ایده فانتزی که میلیونها دلار هزینه خواهد داشت در یک قدمی فراوری انبوه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از رستوران های دنیا هم اکنون شاهد حضور روبات ها هستند. روبات ها با سرعت اقلام غذایی را خرد می نمایند، می پزند، سرخ می نمایند و ... بر این اساس می توان حدس زد که به زودی سرآشپزها نگرانی هایی جدی در مورد آینده شغلی خود داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بعضی گزارش ها حکایت از آن دارند که ایالات متحدهتصور می نماید که چینی ها با استفاده از کابل های برق جاسوسی می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک اقدام به مسدود کردن حساب های جعلی سیاسی در رومانی و بریتانیا نموده است. هدف از این اقدام ایجاد امنیت در این شبکه مجازی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیش از 3 میلیون خودرو در معرض خطر هک قرار دارند. درواقع بر اساس یک هشدار سایبری ممکن است بیش از 3 میلیون خودرو در معرض خطر آسیب پذیری قرار داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل تصمیم دارد هدست هوشمند خود را تا سال آینده رونمایی کند. این هدست ترکیبی خواهد بود از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل ابزار جدیدی را برای توسعه سخت افزار های هوش مصنوعی خود در دست طراحی دارد. ابزاری که قرار است طیف وسیعی از خدمات را به کاربران ارائه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طراحی موتور پرنده تا حمل هکرها بهه خودروهای هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طراحی موتور پرنده تا حمل هکرها بهه خودروهای هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید