مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از توییت جک دورسی در ستایش بیت کوین تا افزونه جدید فیسبوک

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از توییت جک دورسی در ستایش بیت کوین تا افزونه جدید فیسبوک

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

کشف گونه جدید دایناسورها همواره برای پژوهشگران جذاب است و این بار نیز کشف یک دایناسور مینیاتوری در مغولستان توجه زیادی را به خود جلب نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این موضوع که شخص یا اشخاصی بتوانند بدون اجازه شما اطلاعاتتان را رصد نمایند بسیار خطرناک است و به نظر می رسد این خطر در کمین بسیاری از کابران آیفون است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جک دورسی مدیرعامل توییتر در ستایش بیت کوین توییت زد و نوشت: بیت کوین مقاوم است. بیت کوین اصیل است و بیت کوین بنیادی از آرمان های اینترنتی است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دادگاهی در آلمان به طور رسمی فیسبوک را متهم به سوء استفاده از اطلاعات کاربران کرد. بر اساس حکم این دادگاه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک، از تسلط بازار خود در جمع آوری، ادغام کردن و استفاده از داده های کاربران سوء استفاده می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آمازون میخواهد با همکاری شرکت آئورورا برای فراوری یک خودرو خودران جدید سرمایه گذاری کند. پیش از این نیز آئورورا، با بعضی از پیشگامان فناوریهای خودران مثل گوگل، اوبر و تسلا همکاری هایی انجام داده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک اعلام نموده که با یاری افزونه جدید خود به کاربران اجازه می دهد تا 10 دقیقه پس از ارسال پیغام و قبل از دیده شدن پیغام توسط کاربری که پیغام را دریافت نموده، آن را پاک کنید. اما چگونه باید از این ویژگی استفاده کرد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از توییت جک دورسی در ستایش بیت کوین تا افزونه جدید فیسبوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از توییت جک دورسی در ستایش بیت کوین تا افزونه جدید فیسبوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید