مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی جدید گلکسی S10 تا روشهای محدودسازی اکانت اینستاگرام

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی جدید گلکسی S10 تا روشهای محدودسازی اکانت اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگرچه بسیاری از کاربران حرفه ای و قدیمی اینستاگرام به تکنیک های محدودسازی اکانت خود آشنایی دارند اما این موضوع برای کاربرانی که کمتر با این اپلیکیشن پیغام رسان کار می نمایند دشوارتر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل فوتوز به یکی از محبوب ترین اپ های مدیریت عکس تبدیل و پیروز شده از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کند. این موضوع به علت محبوبیت نرم افزارهای مختلف مدیریت عکس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس گزارش های افشا شده از مرکز ثبت گواهی اعتبار چین، برند ویوو یک شماره مدل جدید (V1922A) را ثبت نموده است که بخش شگفت انگیز آن را می توان شارژر 44 واتی دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ یک به روز رسانی نرم افزاری را برای گلکسی S10 منتشر کرد. این به روزرسانی شامل پچ امنیتی جدید اندروید است که برای گوشی های S10، S10e وS10 + یک به روزرسانی ویژه ارائه نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گلکسی فولد یا گوشی تاشو سامسونگ بالاخره پیروز شد بر همه مسائل خود غلبه کند و تا سپتامبر(شهریور تا مهر امسال) وارد بازار خواهد شد. این خبری است که پس از شصت و نه روز بالاخره توسط شرکت سامسونگ به طور رسمی منتشر شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی جدید گلکسی S10 تا روشهای محدودسازی اکانت اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی جدید گلکسی S10 تا روشهای محدودسازی اکانت اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید