موسسه انتها نامه مشاوران تهران

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران-موسسه مشاوران تهران مفتخر است با همکاری مجموعه ای از نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی آماده خدمت رسانیبه تمامی شما دانشجویان می باشد. انجام پروژه ها با ارسال موضوع آغاز و تا ارائه کار به صورت فایل صحافی شده توسط موسسه سرانجام می یابد. گروه تخصصی انجام پابان نامه مشاوران تهران بر این باور است که تنها انجام پروژه، وظیفه ما نیست و در قبال پروژه های ارسالی تعهد اموزش دارد، تا جایی که پس از ارسال کار و تایید نهایی، اقدام به اموزش دانشجو خواهد نمود. به همین دلیل در جهت بالابردن سطح علمی دانشجویان و برای بالا بردن امتیاز آن ها برای تحصیلات بالاتر، امکان نگارش و چاپ مقاله در تمامی ژورنال های مورد تایید وزارت علوم و ژورنال های معتبر تامسون، ژورنال های Elsevier, Sience direct و… وجود دارد. موسسه مشاوران تهران با دیدگاه مبتنی بر بهبود مستمر همیشه نیازمند همکاری فارغ التحصیلان و نخبگان خواهد بود. از این رو از تمامی دانشجویانی که مشتاق به همکاری هستند دعوت به همکاری می نماییم.

موسسه انتها نامه مشاوران تهران

موسسه انجام خاتمه نامه حسابداری مشاوران تهران به منظور سهولت کار، موضوعات مرتبط به همراه مقاله بیس (از ژورنال های معتبر نظیر Springer ،Elsevier و ..) را در رشته های مختلف با توجه به درخواست و علایق دانشجویان و با نظر استاد راهنما ارسال می نماید. در ضمن تا تایید نهایی موضوع همراهی موسسه به وسیله پژوهشگران مرتبط با هر رشته، به وسیله ایمیل ،کنفرانس تلفنی و جلسه حضوری امکان پذیر خواهد بود. بعداز تایید موضوع و تصویب در جلسه گروه دانشگاه، دانشجو با یاری موسسه موضوع در ایران داک به ثبت می رساند. پس از گذشت دو هفته پروپوزال دانشجو اماده می گردد که با تایید استاد راهنما برای تصویب به جلسه گروه ارائه خواهد شد. در تمامی این مراحل موسسه ،در جهت اموزش دانشجو به جهت دفاع از موضوع و پروپوزال، همراه دانشجو خواهد بود.

با بالا رفتن تجربه و دانش کادر موسسه مشاوران تهران، خرسندیم که توانسته ایم در زمینه نگارش مقالات علمی ترویجی، مقالات علمی پژوهشی، مقالات مروری(Review) ، مقالات کنفرانسی(proceeding) ،نگارش مقالات Survey ، مقالات ISI مقالات JCR و انواع مقالات از نوع Letter، انواع مقالاتCommunication ، فصول کتاب (Book Chapters) ورود پیدا کنیم. مقاله در واقع چکیده دانش افراد در حیطه مشخصی از علم است. که کاربردهای متفاوتی دارد. از جمله آن موارد می توان به جهت بالابردن امتیاز و رتبه رزومه دانشجویان تحصیل در خارج از کشور و یا امکان پذیرش دز دانشگاه های متعبر در مقطع دکترا، ارتقاء پایه کارمندان، ارتقا امتیاز معلمان،دبیران و اساتید و همچنین به جهت کسر از خدمت در دانشجویانب که قصد کم کردن دوره سربازی شان را دارند خواهد بود. خدمات موسسه در این زمینه شامل: ارائه موضوع و مقاله بیس مرتبط در تمامی رشته ها با همکاری متخصصین هر رشته، نگارش مقاله با کیفیت بسیار بالا، ویرایش و ترجمه مقاله و قراردادن در فرمت استاندارد مقاله، نگارش مقاله از روی خاتمه نامه و یا حتی پروژه های درخواستی دانشجویان، بازنگری و ادیت مقالاتی که در قسمت داوری رد(reject) شده اند .

ویرایش و اعمال اصلاحات بر روی مقالات فارسی یا انگلیسی ارسالی از طرف دانشجویان و انطباق آنها با استانداردهای محتوایی و ساختاری لازم برای ارسال به ژورنالهای معتبر . در ادامه خدمات چاپ و پذیرش مقالات به وسیله موسسه مشاوران تهران انجام می گیرد بدین منظور امکان ارسال و چاپ مقالات در ژورنالهای ISC، ISI و انتشارات معتبری همچون Elsevier ، Springer، Taylor and Francis نیز امکان پذیرخواهد بود. همچنین به منظور سهولت کار و اطمنیان از اکسپت مقالات خدماتی از جمله مشاوره در زمینه چاپ مفالات، قراردادن مقالات در فرمتهای مورد پذیرش ژورنالها همچون APA MLA، شیکاگو و انتخاب ژورنال مناسب با در نظر دریافت معیارهایی همچون انطباق پذیری اهداف و حیطه فعالیت ژورنال و مقاله، Impact Factor ژونال ها، آنالیز اعتبار ژورنال ها بر اساس Black List لیست وزارت علوم و بلک لیست و وایت لیتست منتشر شده از طرف این سازمان ، ارسال مقاله برای ژورنال های مرتبط و پیگیری در جهت تسریع فرایند داوری و پاسخ به سوالات داوران در طی این مدت، دریافت پذیرش نهایی مقاله و ارسال برای دانشجو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "موسسه انتها نامه مشاوران تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه انتها نامه مشاوران تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید