مولر: فلیک بایرن را به روزهای گواردیولا برگرداند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مهاجم بایرن مونیخ به ستایش از سرمربی جدید این تیم پرداخت و تیم کنونی را با تیم دوران گواردیولا مقایسه کرد.

مولر: فلیک بایرن را به روزهای گواردیولا برگرداند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در فصل قبل بوندسلیگا با راهنمایی نیکو کواچ شروعی ناامید کننده داشت و همین باعث شد تا او از کار برکنار گردد و جای خود را به فلیک بدهد.

فلیک به عنوان سرمربی موقت در بایرن مونیخ انتخاب شد اما آنقدر خوب کار کرد که با او تا سال 2023 قرارداد امضا شد.

بایرن با فلیک توانست قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی را به دست آورد و در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس های اصلی بالا بردن جام است.

توماس مولر یکی از بازیکنانی است که زیر نظر فلیک پیشرفت بسیار زیادی کرد و به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شد این درحالی بود که او در دوران کواچ نیمکت نشین بود.

مولر در ستایش از فلیک گفت: فلیک به هر بازیکنی در پست خود اجازه نوآوری را داده است که این بسیار خوب است و باعث می گردد تا یک بازیکن ضمن تعهد به تیم مهارت های فردی خود را هم به نمایش گذارد.

او ادامه داد: در تیم فلیک هر بازیکنی وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می دهد و چنانچه بازیکنی آماده نباشد جایگزین خوبی برای او وارد میدان می گردد. فلیک توانست تیم را تغییر دهد.فلیک تیم را به دوران گواردیولا برگردانده است.

بایرن مونیخ بعد از کسب دوگانه خود را آماده ملاقات برابر چلسی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می نماید.

باوارایایها در ملاقات رفت پیروز شدند که چلسی را در استمفوردبریج با سه گل شکست دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مولر: فلیک بایرن را به روزهای گواردیولا برگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولر: فلیک بایرن را به روزهای گواردیولا برگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید