نتایج برنامه حمایتی Bridging Grant 2020 برای طرح های پژوهشی مشترک ایران و سوئیس اعلام شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، نتایج طرح های پژوهشی پذیرفته شده در چارچوب طرح حمایتی Bridging Grant برای پژوهش های مشترک میان دانشگاه های ایران و سوئیس برای سال 2020 اعلام شد.

نتایج برنامه حمایتی Bridging Grant 2020 برای طرح های پژوهشی مشترک ایران و سوئیس اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ارم گفتگو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نتایج طرح های پژوهشی پذیرفته شده در چارچوب طرح حمایتی Bridging Grant برای پژوهش های مشترک میان دانشگاه های ایران و سوئیس برای سال 2020 از سوی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد.

ابزار حمایتی Bridging Grant پس از Mobility Grant و Seed Money Grant، سومین ابزار مشترک است که در نتیجه مذاکرات و همکاری های میز سوئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و Leading House جنوب آسیا و ایران دانشگاه ZHAW سوئیس برای حمایت از فعالیت های پژوهشی مشترک میان دانشگاه های دو کشور تعریف شده است.

اولین دور فراخوان این ابزار حمایتی که هدف از آن حفظ و گسترش همکاری های پژوهشی میان محققان دو کشور و آماده سازی آن ها برای اجرای طرح های عظیم تر با جلب نظر نهادهای حمایتی عظیم مانند SNSF و اتحادیه اروپا است، پاییز 1398 توسط میز سوئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برای دانشگاه های ایرانی ارسال شد.

مطابق گزارش Leading House دانشگاه ZHAW سوئیس، از مجموع 14 طرح پژوهشی که از منطقه جنوب آسیا و ایران برای حمایت در قالب Bridging Grant انتخاب شده اند، 5 طرح به صورت مشترک و با تخصیص بودجه حمایتی توسط دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و 5 طرح با حمایت اقتصادی مشترک دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اجرا خواهد شد.

پنج طرح پژوهشی دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه های تربیت مدرس، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف (دو پروژه) و اصفهان برای بهره مندی از این گرنت انتخاب شده اند.

میز سوئیس دانشگاه صنعتی اصفهان این پیروزیت را به پژوهشگرانی که پیروز به بهره مندی از این گرنت شده اند تبریک گفته و امیدوار است این همکاری منتج به پیروزیت های بیشتر و توسعه همکاری های علمی و پژوهشی میان دو کشور و زمینه ساز همکاری های آینده در قالب طرح های پژوهشی عظیم تر و با حمایت بنیادهای علمی دو کشور گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نتایج برنامه حمایتی Bridging Grant 2020 برای طرح های پژوهشی مشترک ایران و سوئیس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج برنامه حمایتی Bridging Grant 2020 برای طرح های پژوهشی مشترک ایران و سوئیس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید