وزارت ارشاد به سینماهای فعال یاری می نماید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران (پانا) - رئیس سازمان سینمایی از حمایت و یاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سالن های سینمایی فعال اطلاع داد.

وزارت ارشاد به سینماهای فعال یاری می نماید

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی با بیان اینکه سالن های سینماها از مهم ترین مراکز تفریحی و فرهنگی خانواده است، گفت: در پی درخواست سینماداران و آنالیز آسیب های ناشی از کرونا در جلسه ای که شب گذشته با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد آنالیز مسائل حوزه سینماداری داشتیم موافقت شد تا به سینماهایی که فعالیت مستمر دارند یاری گردد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی هفته های اخیر سالن های سینما از رونق خوبی برخوردار شدند و استقبال خوبی از سوی مردم و خانواده ها اجرا شده است. این تصمیم هم در جهت تشویق بیشتر و رونق سالن های سینما و یاری به سالن های کم توان گرفته شده که مشروط به استمرار فعالیت آن هاست.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه فعالیت این مراکز احتیاج است مستمر و بی وقفه باشد اضافه نمود: مدیران سینماها از استقبال مردم از فیلم ها راضی هستند و این اتفاق پویشی را در جامعه رقم زده است. از همکاران سینمایی می خواهیم که به فعالیت خود همراه با اجرای پروتکل های بهداشتی ادامه دهند و از زحماتشان سپاسگزاریم.

به گفته وی، بعضی سینماها به علت عایدی پایین و ناتوانی در تامین هزینه ها و ... با مسائلی روبرو هستند که این یاری اندک برای آن ها پیش بینی شده است.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: سینماها به عنوان تفریح فرهنگی مهم خانواده ها باید در جذب مخاطب کوشش نمایند. سعی کنیم نمایش فیلم ها در سینماها متنوع باشد و مخاطب بر اساس علاقمندی های خود فیلم ها را انتخاب کند. برنامه ریزی کنیم تا جوابگوی همه سلایق و علایق مخاطبان باشیم.

خزاعی ادامه داد: باید کوشش کنیم حضور خانواده ها در سالن های سینما مستمر و پررنگ تر از قبل گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزارت ارشاد به سینماهای فعال یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ارشاد به سینماهای فعال یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید