پیشگیری از تعطیلی بیش از 1000 واحد صنعتی و تولیدی در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، بر اهتمام دادگستری این استان در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و حمایت از صنعتگران تاکید نمود.

پیشگیری از تعطیلی بیش از 1000 واحد صنعتی و تولیدی در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سید امیر مرتضوی، در مراسم جشنواره مفلحون که در شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار گردید، در جمع وبلاگ ارم گفتگو اظهار کرد: با اقدامات اجرا شده از سال 92 تاکنون از تعطیلی یک هزار و 167 واحد صنعتی و فراوریی این استان جلوگیری و از 246 واحد در این راستا بازدید به عمل آمده و مسائل آنها برطرف شده است.

وی اضافه کرد: در کارگروه های تخصصی و کمیته تملک بانک ها هم چنین موارد تملک شده ای از واحدهای صنعتی وجود داشت که با اقدامات اجرا شده بوسیله مالکان جدید یا مالکان قبلی، این صنایع دوباره به چرخه فراوری و اشتغال برگشتند.

مرتضوی ادامه داد: مهم ترین مسائل واحدهای صنعتی و فراوریی استان مربوط به مالیات بر ارزش اضافه کرده، تسهیلات بانکی، معین مالیات، تامین اجتماعی و شرکت های خدماتی و انرژی نظیر آب، برق و گاز است.

وی اعلام کرد: مهم ترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت مالی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای سال جاری در این زمینه بیش از152 واحد صنعتی و فراوریی بدون تشکیل پرونده برطرف و رجوع شده و به چرخه فراوری و اشتغال بازگشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: سال جاری کمیسیون پنج نفره حمایت از سرمایه گذاری دادگستری استان خراسان رضوی از تعطیلی 247 واحد صنعتی و فراوریی جلوگیری کرد که در این راستا طی نشست های متعدد با مسئولان دستگاه ها و نهادهای اجرایی مرتبط مسائل برطرف شد و از این طریق فعالیت خود را ازسر گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیشگیری از تعطیلی بیش از 1000 واحد صنعتی و تولیدی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری از تعطیلی بیش از 1000 واحد صنعتی و تولیدی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید