گرشاسبی: همه باشگاه ها موضوع صدور مجوز را جدی تر از قبل بگیرند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای گفت: امیدوارم هیچ باشگاه ایرانی درباره موضوع صدور مجوز دچار دغدغه و مشکل نشود.

گرشاسبی: همه باشگاه ها موضوع صدور مجوز را جدی تر از قبل بگیرند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمیدرضا گرشاسبی، رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای درباره الزامات موضوع صدور مجوز حرفه ای بیان نمود: اخیراً سمینار یک روزه ای در حوزه صدور مجوز حرفه ای در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار گردید. در این سمینار مدیران مربوطه در کنفدراسیون به صورت خیلی جدی مسائل باشگاه ها و مسائلی را که باید مرتفع گردد، اعلام کردند و بر بحث ارائه مدارک صحیح و مستندات مربوطه تصریح داشتند.

وی ادامه داد: اینجا به صراحت اعلام می کنم اگر مسائل باشگاه ها در حوزه های مرتبط با الزامات صدور مجوز حرفه ای ادامه داشته باشد، به طور قطع دچار مشکل خواهند شد. در واقع نگاه و جدیت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مقوله بسیار جدی تر از گذشته شده است و امیدوارم هیچ باشگاه ایرانی درباره موضوع صدور مجوز دچار دغدغه و مشکل نگردد.

گرشاسبی اضافه کرد: هیئت مدیره ها و مدیران باشگاه ها برای حل مسائل خود دغدغه دارند و حقیقتاً اگر باشگاهی در این زمینه کوتاهی کرد، می بایست جوابگو باشد. لذا توصیه می کنم همه باشگاه ها موضوع صدور مجوز را جدی تر از قبل بگیرند تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گرشاسبی: همه باشگاه ها موضوع صدور مجوز را جدی تر از قبل بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: همه باشگاه ها موضوع صدور مجوز را جدی تر از قبل بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید