انعقاد تفاهم نامه همکاری بین میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی اردبیل

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، با هدف اجرای پروژه های پژوهشی و مطالعاتی، تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل میراث فرهنگی استان و جهاد دانشگاهی اردبیل منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی اردبیل

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان امروز شنبه 27 مرداد 97 در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل توضیح داد: ظرفیت های متعدد پژوهشی و مطالعاتی در حوزه گردشگری استان وجود دارد.

فلاحی با اذعان به توانمندی جهاد دانشگاهی در اجرای پروژه های تحقیقاتی خواهان همکاری این مجموعه در اجرای پروژه های پژوهشی و مطالعاتی شد.

او با بیان اینکه گردشگری باید به عنوان سند راهبردی توسعه استان دیده گردد، افزود: انتظار می رود دانشگاه ها در توسعه گردشگری استان مشارکت جدی داشته باشند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهان هدایت سرمایه گذاران با تعریف پکیج سرمایه گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی شد و ادامه داد: همچنین انتظار می رود جهاد دانشگاهی در رونق گردشگری سلامت یاریگر ما باشد.

فلاحی همچنین در خصوص مشارکت اداره کل در برپایی جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف با رویکرد معرفی قابلیت های استان اعلام آمادگی کرد و اعلام کرد: از جمله آماده مشارکت در برگزاری جشنواره گیاهان دارویی و سنگ های قیمتی هستیم.

در این جلسه همچنین رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با تاکید به اهمیت گردشگری به عنوان محور توسعه از اعلام آمادگی این دستگاه اجرایی جهت مشارکت در طرح های تحقیقاتی اطلاع داد.

مهران اوچی ادامه داد: ظرفیت های کم نظیری در گستره استان اردبیل وجود دارد بطوریکه تمامی شهرهای این استان قابلیت های متعدد و متنوع گردشگری را دارا است.

او با ذکر مثالی به تحقیقات انجام شده در حوزه گیاهان دارویی و سنگ های قیمتی اشاره و توضیح داد: در طبیعت این استان جاذبه های کم نظیری داریم که نیازمند معرفی است.

منبع: میراث آریا

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری بین میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری بین میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید