آذربایجان شرقی در صنعت موتورسازی پتانسیل های بالایی دارد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مجید خدابخش ظهر امروز یک شنبه در بازدید از چند واحد صنعتی استان در تبریز گفت: ظرفیت های صنعتی آذربایجان شرقی بالا است و باید در این شرایط خاص اقتصادی از این فرصت ها استفاده کنیم.

آذربایجان شرقی در صنعت موتورسازی پتانسیل های بالایی دارد

وی با بیان اینکه از تمام سرمایه گذاران در استان در این شرایط تحریم ها حمایت می کنیم، ادامه داد: تحریم های دشمنان فرصتی برای خودکفایی در صنایع مختلف است و شاید اگر این تحریم ها نبود طبق روال قبل از انقلاب صنایع خود را از خارج خریداری می کردیم.

خدابخش همچنین در بازدید از مجتمع صنایع شهید محسن رسولی که وابسته به سازمان صنایع دریایی است، گفت: باید از نظر دفاعی کشورمان را تجهیز کنیم، از وزیر دفاع نیز درخواست داشته ام که از ظرفیت استان ها در جهت تقویت بنیان های دفاعی استفاده نمایند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل های استانی گفت: با وجود این ظرفیت ها، آذربایجان شرقی در صنایع دفاعی کشور نقش بسیار کمی داشته است. امیدوارم در آینده شاهد تحولات گسترده ای در این حوزه در استان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت تقویت صنایع دفاعی گفت: دشمنان ایران وحشی هستند، آنها علاوه بر اینکه صنایع دفاعی و نظامی ما را تحریم نموده اند بلکه آنها دارو را نیز در لیست تحریم ها قرار داده اند.

خدابخش گفت: باید در این شرایط حساس، با وحدت بین تمام مسئولان و مردم در جهت خودکفایی و انتقال دانش کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آذربایجان شرقی در صنعت موتورسازی پتانسیل های بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان شرقی در صنعت موتورسازی پتانسیل های بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید