آشپزخانه های دانشجویی صنعتی می شود، آغاز ارتقاء تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، صندوق رفاه دانشجویان، ارتقاءتجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی در دانشگاه ها را کلید زد.

آشپزخانه های دانشجویی صنعتی می شود، آغاز ارتقاء تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ارم گفتگو، صندوق رفاه دانشجویان، ارتقاء تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی باقیمانده در دانشگاه ها را کلید زد.

صندوق رفاه دانشجویان در نامه ای به دانشگاه ها اعلام کرده: به منظور بازسازی و صنعتی سازی آشپزخانه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، در نظر دارد طرح ارتقاء آشپزخانه ها را در قالب ارتقاء تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی باقیمانده با رویکرد ارتقاء سطح بهداشت و زیرساخت های بهداشتی به اجرا درآورد.

به دلیل محدودیت منابع مالی سال جاری امکان مساعدت دیگری خارج از چارچوب طرح ارتقاء نیز میسر نخواهد بود.

دانشگاه ها مکلف انـد در چارچوب مفاد آیین نامه مالی معاملاتی و با رعایت صـرفه و صـلاح دانشگاه نسبت به شناسایی پیمانکاران و فروشندگان تجهیزات ذیصلاح اقدام کنند.

پس از پرداخت سهم مرحله اول، عملیات تجهیز آشپزخانه های واجد شرایط با مشارکت دانشگاه ها انجام خواهد شد و صندوق پس از تجهیز آشپزخانه ها و تأیید نهایی آن از سوی کارشناسان فنی، نسبت به پرداخت سهم مرحله دوم خود اقدام خواهدکرد.

در طرح ارتقا سال 1399 دانشگاه هایی که دارای آشپزخانه های متعدد باشند می توانند نیازهای تجهیزاتی خود را با ذکر اولویت تا دو آشپزخانه برای طرح ارتقا ارسال کنند.

دانشگاه هایی که در سال گذشته به رغم دریافت سهم صندوق اقدام قابل توجهی در خصوص طرح ارتقا مورد توافق انجام نداده اند در اولویت آخر طرح ارتقا خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "آشپزخانه های دانشجویی صنعتی می شود، آغاز ارتقاء تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه های دانشجویی صنعتی می شود، آغاز ارتقاء تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید