آمادگی نیرو های راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی نیرو های راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد سال اطلاع داد.

آمادگی نیرو های راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : با همه امکانات، ناوگان ماشین آلات و راهداران آماده خدمت رسانی به هموطنان در فصل سرما هستیم.

وی درباره آغاز عملیات راهداری زمستانی، اضافه کرد: برای آماده سازی نیرو های راهدار در طرح راهداری زمستانی از مرداد سال جاری تأمین و خرید وسایل مورد احتیاج شامل بعضی تجهیزات و بعلاوه نمک، شن و به روزسازی تجهیزات راهداری را آغاز کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی برنامه ریزی برای بالا بردن آمادگی اکیپ های راهداری در قبل، حین و بعد از بحران ارتقا یافته و ساز و کار های لازم برای تسریع در امداد رسانی و خدمات رسانی به منطقه ها بحران زده تعریف شده است.

کرمی بیان نمود: پیش بینی ها حاکی از این است که سال جاری بارش های بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم و از این رو به علت آغاز زود هنگام بارش ها قرارگاه زمستانی تشکیل شده است و تمام کوشش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها، مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی، بهسازی راهدارخانه ها و… اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: در راهدارخانه های استان کرمانشاه مکانی برای استقرار مسافران در راه مانده در نظر گرفته شده است.

وی از مسافران خواست پیش از سفر به وسیله تماس با سامانه گویای 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین شرایط راه های کشور را دریافت نمایند .

وبلاگ ارم گفتگو کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمادگی نیرو های راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی نیرو های راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید