آیفون های جدید قلم نخواهند داشت!

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تحلیلگر معروف محصولات اپل به تازگی مدعی گردیده که آیفون های جدید 2018 به قلم موسوم به اپل پنسل مجهز نخواهد بود.

آیفون های جدید قلم نخواهند داشت!

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، به نقل از وب سایت mac rumors، مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد و معروف محصولات اپل – به تازگی در صفحه کاربری خود در توییتر پیش بینی و اعلام نموده است که آیفون های جدیدی که اپل قصد دارد از آن ها در سپتامبر امسال 2018 میلادی رونمایی کند، به قلم مخصوصی که اپل پنسل نام دارد، مجهز نخواهد بود. وی دلیل این مساله را تجربه کاربری نامناسب عنوان نموده است.

طبق اخبار قبلی اعلام شد که در نیمه دوم امسال 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است به عنوان جایگزین های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند .اپل آیفون های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان قیمت تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد نمود.

این تحلیلگر پیش تر اعلام نموده بود که اپل در جریان رویدادی حد فاصل تاریخ 9 تا 16 سپتامبر امسال میلادی از محصولات و آیفون های جدید خود رونمایی و پرده برداری خواهد نمود.

طبق گزارش های بدست آمده، آیفون های 5.8 و 6.5 اینچی در ماه سپتامبر در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد، این در حالیست که مدل 6.1 اینچی آن تحت تاثیر برخی مشکلات بوجود آمده در خط فراوری، اندکی بعد از آن دو مدل به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

وی همچنین قبلا پیش بینی نموده بود دو مدل از آیفون های جدید یعنی 6.1 و 6.5 اینچی در نسخه های تک سیم کارته و دوسیم کارته به بازارهای جهانی عرضه می شوند که البته برآورد گردیده است مدل های دو سیم کارته تنها در برخی از بازارها نظیر چین عرضه گردد.

طبق این پیش بینی ها، انتظار می رود آیفون 5.8 اینچی اولد با قیمت 800 دلار و آیفون 6.5 اینچی اولد با 900 تا 999 دلار روانه بازارهای جهانی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آیفون های جدید قلم نخواهند داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های جدید قلم نخواهند داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید