از مثبت شدن تست کرونای چهار بازیکن رئال مادرید تا امیدواری به جذب هالند و امباپه در تابستان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران- تست کرونای چهار بازیکن رئال مادرید مثبت شد.

از مثبت شدن تست کرونای چهار بازیکن رئال مادرید تا امیدواری به جذب هالند و امباپه در تابستان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، در حالی که تصور می شد شرایط باشگاه رئال مادرید رو به بهبود است، در تازه ترین تست های این باشگاه باز هم موارد ابتلا به کرونا مشاهده شد. با اعلام باشگاه رئال مادرید، پس از تست های گرفته شده از بازیکنان این تیم، مشخص شد تیبو کورتوا، وینیسیوس جونیور، فدریکو والورده و ادواردو کاماوینگا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. در نتیجه رئال مادرید این چهار بازیکن را برای تقابل با ختافه در اختیار نخواهد داشت.

رئال مادرید امیدوار است دو فوق ستاره آینده دنیای فوتبال را در تابستان 2022 به ترکیبش اضافه کند. رئال مادرید می خواهد پروژه نو کهکشانی ها را به بهترین شکل ممکن تکمیل کند. پس از اطمینان از جذب رایگان کیلیان ام باپه، لوس بلانکوس نسبت به خرید ارلینگ هالند هم امیدوار است. به نقل از مارکا، با وجود علاقه پدر ارلینگ هالند برای انتقال پسرش به لیگ برتر انگلیس، مهاجم جوان دورتموند دوست دارد در لالیگا اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد. رئال مادرید و بارسلونا هر دو به ارلینگ هالند علاقه نشان داده اند و خاویر تباس، رییس لالیگا هم از انتقال ستارگان بزرگ به اسپانیا استقبال می کند. تباس پیش تر گفته بود رئال مادرید توانایی مالی جذب همزمان هالند و ام باپه را دارد.

خوان لاپورتا، رییس بارسلونا تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا هالند را به نیوکمپ ببرد اما رئال مادرید از نظر مالی شرایط بسیار بهتری دارد و رابطه آن ها با دورتموند فوق العاده است. یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی دورتموند که با فلورنتینو پرز دوست است، پیش تر گفته بود علاقه رئال مادرید به هالند جدی است و او ترجیح می دهد به جای انگلیس، راهی اسپانیا شود.

رئال مادرید مطمئن است که می تواند در تابستان پیش رو، هزینه های قابل توجهی انجام دهد. ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه، اهداف اصلی رئال مادرید برای خط حمله هستند. ام باپه قرار است به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود و این یعنی قهرمان لالیگا بابت پرداخت هزینه انتقال هالند و کمیسیون مینو رایولا مشکل مالی نخواهد داشت. رایولا نیز مشتاق است یک معامله بزرگ با رئال مادرید انجام دهد و هالند، بهترین گزینه ممکن برای چنین معامله ای است.

هالند می خواهد به تیمی ملحق شود که پروژه برنده ای داشته باشد و نقش اول تیمی باشد که در تمام جبهه ها برای قهرمانی بجنگد؛ کاری که در دورتموند نتوانسته است انجام دهد. در بارسلونا، شانس دستیابی به چنین هدفی کم تر است و این یعنی رئال مادرید می تواند شانس بهتری داشته باشد. رئال مادرید خوش بین است هم ام باپه و هم هالند را در تابستان 2022 جذب کند.

کیلیان ام باپه امروز مصاحبه ای با CNN داشت و در مورد احتمال انتقالش به رئال مادرید در ماه های پیش رو گفت: در ماه ژانویه به رئال مادرید منتقل نخواهم شد، این اتفاق در ژانویه رخ نمی دهد. من حالا در پاری سن ژرمن هستم و بسیار خوشحالم، قطعا این فصل را به عنوان بازیکن PSG به اتمام خواهم رساند. تمام توانم را برای کسب همه عناوین همراه با تیم می گذارم.

پیوستن به رئال مادرید در ماه ژوئن؟ الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد نیست. تنها چیزی که در حال حاضر به آن فکر می کنم، شکست دادن رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است. ما آماده ایم و من همه چیزم را برای موفقیت پاری سن ژرمن به کار می گیرم. از اتفاقاتی که در تابستان گذشته رقم خورد [درخواست خروج از PSG] پشیمان هستم؟ نه. دلیلی برای پشیمانی وجود ندارد چون من فقط صادق بودم. چیزی که در ذهنم بود را بیان کردم. فکر نمی کنم کسی بتواند بابت این موضوع من را نقد کند چون یک مسئله شخصی بود.

در سال 2021، رئال مادرید کمترین تعداد باخت را در میان تمام تیم های پنج لیگ معتبر اروپا متحمل شده است. لوس بلانکوس در 41 مسابقه لالیگا فقط 2 بار مغلوب رقبا شده تا آماری درخشان را به ثبت برساند. شکست ناپذیری رئال مادرید باعث قهرمانی آن ها در لالیگای 2020/21 نشد اما کمک زیادی به صدرنشینی سفید ها در فصل جاری لیگ کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "از مثبت شدن تست کرونای چهار بازیکن رئال مادرید تا امیدواری به جذب هالند و امباپه در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مثبت شدن تست کرونای چهار بازیکن رئال مادرید تا امیدواری به جذب هالند و امباپه در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید