اعطای اولین جایزه حقوق شهروندی به سازمان میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین جایزه حقوق شهروندی را دریافت کرد.

اعطای اولین جایزه حقوق شهروندی به سازمان میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار وبلاگ ارم گفتگو، مراسم اعطای جایزه حقوق شهروندی برای نخستین بار با ابتکار دانشگاه علامه طباطبایی و با هدف ترویج و تقویت گفتمان حقوق شهروندی امروز سه شنبه 10 اردیبهشت برگزار گردید.

محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، و رحمت الله رئوف دستیار ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور حقوق شهروندی، در این مراسم حضور یافتند و اولین جایزه حقوق شهروندی را به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کردند.

معاون میراث فرهنگی در این مراسم گفت: من به نمایندگی از هزاران کارشناس و حافظان صدیق میراث فرهنگی که باید حافظ اصالت، هویت، تاریخ و حقوق مردم و حقوق شهروندی باشند در این مراسم حضور دارم.

او یادآور شد: در چند سال گذشته با پیروز شدن ایران در بسیاری از محاکم، بیش از 560 شیء تاریخی کشورمان از نقاط مختلف جهان به کشور بازگشت و خبرهای خوبی هم در این حوزه در راه است.

معاون میراث فرهنگی یادآور شد: کارشناسان و کارکنان سازمان میراث فرهنگی با عشق و فداکاری حافظ داشته های این سرزمین هستند، اتفاقات خوبی در چند سال اخیر اتفاق افتاده است و همه این ها بدون مشارکت مردم میسر نمی شد.

منبع: میراث آریا

به "اعطای اولین جایزه حقوق شهروندی به سازمان میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای اولین جایزه حقوق شهروندی به سازمان میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید