انتخاب ساپینتو از میان اسکوچیچ و کی روش برای جام جهانی ، سبک مربیگری من با مجیدی فرق می نماید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سرمربی استقلال توضیحاتی در مورد اظهاراتش بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان داد.

انتخاب ساپینتو از میان اسکوچیچ و کی روش برای جام جهانی ، سبک مربیگری من با مجیدی فرق می نماید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی شرکت نموده بود در مورد تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من فکر می کنم کی روش کار بزرگی در ایران انجام داده است. اسکوچیچ هم در حال حاضر خوب کار نموده است. هر دوی آن ها خوب کار نموده اند اما موقعیت من به شکلی نیست که درباره این سوال پاسخ بدهم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر او آیا الان زمان تغییر روی نیمکت تیم ملی است؟ اعلام کرد: من فکر می کنم دراگان خوب کار نموده است و لیاقت حضور در جام جهانی را دارد.

ساپینتو در مورد اظهارنظرش مبنی بر سبک بازی فصل گذشته استقلال که باعث سوءتفاهم شده است، اظهار کرد: گاهی اوقات ترجمه و زبان مادری فرق می نماید. وقتی به اینجا رسیدم گفتم که مربی و تیم قبلی عالی کار کردند و به آنها تبریک گفتم چون هیچ وقت نباختند. سئوالی بود راجع به خط دفاع و هافبک ما و گفتم استقلال فصل گذشته ایده متفاوتی داشت. استقلال فصل قبل فشرده تر بود و خط امن دفاعی داشت. ایده سرمربی قبل فشرده بازی کردن بود ولی ایده من فرق دارد. برنامه من این است که تیم بیشتر تهاجمی است. دوست دارم پِرس از بالا داشته باشم و تیم حریف را کنترل کنم. انجام این سبک و گذشتن از حریف، کار ساده ای نیست.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که با این اوصاف او احتمالا حسرت نداشتن کاوه رضایی را خواهد خورد، اظهار کرد: من امیدوارم که کاوه برگردد. اتفاقاتی رخ داد که خارج از کنترل ما بود. من مطمئنم که برای قسمت مهم فصل، کاوه را در اختیار خواهیم داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتخاب ساپینتو از میان اسکوچیچ و کی روش برای جام جهانی ، سبک مربیگری من با مجیدی فرق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب ساپینتو از میان اسکوچیچ و کی روش برای جام جهانی ، سبک مربیگری من با مجیدی فرق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید