معمای بزرگ شفر برای بازی با العین، آخرین انتخاب سخت ترین است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، آبی پوشان تهران در لیگ برتر همچنان پیروز می شوند تا شرایطی مناسب در این مسابقات داشته باشند. شاگردان وینفرد شفر پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان، حالا باید در لیگ قهرمانان آسیا از تیم العین میزبانی نمایند.

معمای بزرگ شفر برای بازی با العین، آخرین انتخاب سخت ترین است

استقلال و العین هر دو بازنده های روز اول این مسابقات بودند به همین دلیل امتیاز این بازی برای آنها حیاتی است و شکست در این بازی می تواند تیم بازنده را تا حد زیادی از صعود به مرحله بعدی باز دارد.

اتفاقات بازی های اخیر استقلال باعث شده تا سخت ترین تصمیم شفر برای انتخاب نفرات اصلی اش به چارچوب دروازه بازگردد. جایی که باید یکی از بین رحمتی یا حسینی برای ایستادن در دروازه انتخاب گردد.

رحمتی کاپیتان آبی پوشان و دروازه بانی باتجربه تر نسبت به حسینی است که در حالت طبیعی می تواند گزینه اول شفر برای این دیدار باشد. اما عملکرد این دروازه بان مقابل الدحیل که منجر به شکست 3 بر صفر آبی پوشان شد و پس از آن کلین شیت حسینی مقابل نفت مسجد سلیمان همراه با چند واکنش خوب، کار این انتخاب را سخت می نماید.

سرمربی آبی پوشان شاید 10 انتخاب خود را برای دیدار با العین انجام داده باشد و ترکیب تیمش را در ذهن چیده باشد، اما حتماً آخرین و سخت ترین انتخاب او به چارچوب دروازه اش باز خواهد گشت. شاید این آخرین انتخاب شفر برای دیدار با العین باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معمای بزرگ شفر برای بازی با العین، آخرین انتخاب سخت ترین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای بزرگ شفر برای بازی با العین، آخرین انتخاب سخت ترین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید