اندی ماری به رولان گاروس دعوت شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تنیسور بریتانیایی می تواند در آخرین گرند اسلم سال رقابت کند.

اندی ماری به رولان گاروس دعوت شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو و به نقل از آس، اندی ماری، قهرمان سه گرند اسلم و مرد شماره 110 دنیا برای رقابت در رولان گاروس دعوت شد. سازمان برگزاری این بازی ها گفت تنیسور اسکاتلندی مهمان سومین گرند اسلم سال خواهد بود. ورزشکار 33 ساله که در اپن آمریکا 2012 و ویمبلدون 2012 و 2016 قهرمان شد یکی از هشت تنیسور مرد بود که بدون در نظر دریافت رنکینگ شانس حضور در این رقابت ها را پیدا کرد. اوژنی بوشارد بانوی شماره 168 دنیا هم به رولان گاروس دعوت شد.

آسیب دیدگی های پیاپی ماری موجب شد نتواند از سال 2017 در رولان گاروس رقابت کند. در اوایل سپتامبر تنیسور بریتانیایی توانست پس از دو سال در یک گرند اسلم پیروز گردد. او در دور اول با یک بازگشت یوشیهیتو نیشی اوکا را شکست داد. با این حال در دور دوم مغلوب فلیکس الیاسیم شد و از اپن آمریکا کنار رفت.

بوشارد که چهار سال از رقابت های تنیس دور بود در تورنمت استامبول فینالیست شد. او پیش از این سابقه حضور در نیمه نهایی رولان گاروس 2014 را داشته است. همچنین در آن سال توانست به نیمه نهایی اپن استرالیا صعود کند و فینالیست ویمبلدون گردد.

مسئولان برگزاری رولان گاروس همچنین از پیرونکووا دعوت کردند که در اپن آمریکا 2020 تا یک چهارم نهایی صعود کرد. او به خاطر مادر شدن سه سال از میادین دور بود.

رولان گاروس از بیست و هفتم سپتامبر (6 مهر) آغاز می گردد و ملاقات نهایی یازدهم اکتبر (20 مهر) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اندی ماری به رولان گاروس دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندی ماری به رولان گاروس دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید