خبرنگاران سخنگوی وزارت بهداشت: با روح و روان مردم بازی نکنید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران - خبرنگاران- کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توئیتی با بیان اینکه در خصوص ابتلا به ویروس کرونا بدون اخذ جواب آزمایش نمی توان هیچ موردی را قطعی گفت، گفت: با روح و روان مردم بازی نکنید.

خبرنگاران سخنگوی وزارت بهداشت: با روح و روان مردم بازی نکنید

جهانپور بامداد جمعه در این توئیت اضافه کرد: نتیجه قطعی آزمایشات تشخیصی کووید 19 از زمان ارسال نمونه 48 ساعت زمان می برد.

او ادامه داد: ممکن است این تصور پیش آید که پنهان کاری می شود اما بدون اخذ جواب آزمایش نمی توان هیچ موردی را قطعی گفت و قطعا چنین هم نخواهیم کرد.

وی شرح داد: در همه جهان چنین است، با روح و روان مردم بازی نکنید.

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر- دی) در بازار غذاهای دریایی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز افراد زیادی در سطح جهان به این بیماری مبتلا شده اند.

تا به امروز در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات این بیماری گزارش شده است.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران نیز درباره ابتلای 3 نفر به ویروس کرونا جدید در قم و اراک گفته که تا صبح امروز (پنجشنبه 1 اسفند 98) آزمایشات از ابتلای دو مورد جدید در قم و یک مورد در اراک به کرووید 19 حکایت دارد، هر سه بیمار تابعیت ایرانی داشته و فرد مبتلا در اراک نیز ساکن قم و از همکاران پزشک ماست.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سخنگوی وزارت بهداشت: با روح و روان مردم بازی نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی وزارت بهداشت: با روح و روان مردم بازی نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید