مصاف سخت تیم ملی فوتبال زنان مقابل چین تایپه برای صعود بزرگ

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز چهارشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات جام ملت های آسیا 2022- هند مقابل تیم چین تایپه صف آرایی خواهد نمود. ملی پوشان از ساعت 17:30 در حالی مقابل تیم چین تایپه قرار خواهند گرفت که تست PCR 4 عضو تیم ملی مثبت شده است و ایراندوست در این ملاقات حساس ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی و مرضیه نیکخواه در اختیار ندارد.

مصاف سخت تیم ملی فوتبال زنان مقابل چین تایپه برای صعود بزرگ

چین تایپه سومین حریف تیم ملی در مرحله گروهی است که 3 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی، 2 مقام سومی و 2 مقام چهارمی دارد. چین تایپه در رنکینگ آسیایی و جهانی نیز به ترتیب در مکان های 8 و 39 واقع شده است.

تیم ملی در دو بازی خود یک تساوی مقابل تیم هند و یک شکست مقابل تیم قدرتمند چین کسب کرد که البته با توجه به اخراج تیم هند از مسابقات به علت ابتلای بازیکنانش به کرونا یک امتیاز ایران نیز از جدول پاک شد.

مسابقات با حضور 12 تیم در سه گروه چهار تیمی برگزار می گردد و در نهایت 5 تیم جواز حضور در جام جهانی 2023 استرالیا - نیوزلند را کسب می نماید. در مرحله اول مسابقات، دو تیم نخست هر گروه به همراه دو تیم برتر رده سوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. 4 تیم صعود نماینده به نیمه نهایی مستقیم راهی جام جهانی خواهند شد و یک تیم نیز از تیم های مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد داشت.

شاگردان مریم ایراندوست برای صعود بدون اما و اگر از مرحله گروهی محکوم به شکست تیم چین تایپه هستند که به عنوان تیم دوم صعود نمایند. با توجه به اخراج تیم هند، یک امتیاز ملی پوشان حذف شد و همین کار را برای صعود به عنوان تیم سوم کمی پیچیده نموده است، در صورت شکست تیم ملی یا تساوی مقابل چین تایپه، کار صعود به عنوان تیم سوم، کمی پیچیده و به روز پایانی مسابقات مرحله گروهی موکول خواهد شد.

جدول گروه ایران

گروه B

گروه C

گروه بندی مسابقات جام ملت های زنان آسیا به این توضیح است:

گروه A: هند، چین، چین تایپه، ایران

گروه B: استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی

گروه C: ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، میانمار

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات روز یکشنبه 10 بهمن، مرحله نیمه نهایی 14 بهمن و ملاقات فینال روز یکشنبه 17 بهمن ماه برگزار می گردد و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابت های جام جهانی فوتبال بانوان 2023 که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه می یابند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصاف سخت تیم ملی فوتبال زنان مقابل چین تایپه برای صعود بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف سخت تیم ملی فوتبال زنان مقابل چین تایپه برای صعود بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید