اون: کره شمالی هم آماده تبادل نظر و هم تقابل با آمریکا است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ایسنا نوشت: خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش کرد، رهبری این کشور در جلسه مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم گفته که این کشور باید هم آماده مصاحبه و هم تقابل با آمریکا در دوران ریاست جمهوری بایدن باشد.

اون: کره شمالی هم آماده تبادل نظر و هم تقابل با آمریکا است

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در ژوئن امسال میلادی، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی برای نخستین بار پس از غیبت یک ماهه در انظار عمومی حاضر شد و در جلسه مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی شرکت کرد.

وی در اظهاراتش تاکید نمود که آمادگی برای تقابل در ازای حفاظت از شرافت کشور و تضمین جوی صلح آمیز امری بسیار مهم است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی هم گزارش کرد، در جریان نشست کمیته مرکزی حزب، کیم جونگ اون استراتژی روابط با واشنگتن را اعلام و به این نکته اشاره نمود که سیاست کنونی کشورش، گرایش به دولت تازه آمریکا با ریاست جمهوری جو بایدن است.

رهبری کره شمالی بعلاوه خواهان یک واکنش متناسب و قاطعانه و مقابله با اوضاعی شد که سریع تغییر می نماید و بعلاوه اقدامات مستحکم برای کنترل شرایط در شبه جزیره کره را خواهان شد.

اظهارات رهبری کره شمالی در ارتباط با روابط با آمریکا پس از آن مطرح شد که پیونگ یانگ اخیرا واشنگتن را به داشتن سیاست خصمانه در قبال خود متهم نموده بود. بایدن گفته بود که فقط زمانی حاضر است با رهبر کره شمالی ملاقات کند که فرایند خلع سلاح اتمی از سوی وی اجرایی گردد.

در حال حاضر، کاخ سفید گفته است که برای روابط خود با کره شمالی از یک روش عملی استفاده خواهد نمود.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "اون: کره شمالی هم آماده تبادل نظر و هم تقابل با آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون: کره شمالی هم آماده تبادل نظر و هم تقابل با آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید