اکبرنژاد: از نظر مدالی پیشرفت داشتیم، داوری بارها به ما ضربه زد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تقی اکبرنژاد پس از کسب عنوان سومی تیم کشتی آزاد جوانان در رقابتهای جهانی به خبرنگاران در اسلواکی گفت: حدود یکسال این تیم را در اختیار داشتیم و تمرینات فراوانی انجام دادیم. آمده بودیم به عناوین دوم و یا اول جهان دست یابیم اما مسائل غیر قابل پیش بینی باعث شد نتوانیم چنین نتایجی را کسب کنیم.

اکبرنژاد: از نظر مدالی پیشرفت داشتیم، داوری بارها به ما ضربه زد

وی شرح داد: کشتی های نزدیکی را با رقبا داشتیم ولی از نظر قرعه بسیار بدشانس بودیم. به هر حال تلاش مان را کردیم و نسبت به سال گذشته که بدون مدال طلا سوم شدیم امسال توانستیم با کسب مدال طلا از نظر مدالی پیشرفت داشته باشیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در خصوص کشتی امیرحسین مقصودی گفت: در دیدار فینال به جرات می توان گفت داوران مدال طلا را از ما گرفتند. ما می توانستیم به راحتی در این وزن هم طلا بگیریم. در برخی از اوزان دیگر هم بارها اسیر اشتباهات داوری شدیم و در نهایت با عنوان سومی به کارمان انتها دادیم.

اکبرنژاد در انتها گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در این تیم شاهد آن بودیم معرفی چندین کشتی گیر خوب به رده جوانان بود که مطمئنا این نفرات می توانند در آینده ای نزدیک در رده بزرگسالان هم بدرخشند. ضمن اینکه اکثر بچه های این تیم تجربه حضور رسمی در رده جوانان را نداشتند که مطمئنا این نفرات اگر از تجربه خوبی برخوردار بودند می توانستیم نتایج بهتری بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اکبرنژاد: از نظر مدالی پیشرفت داشتیم، داوری بارها به ما ضربه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرنژاد: از نظر مدالی پیشرفت داشتیم، داوری بارها به ما ضربه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید