ایرادی در کار است در بازار کتاب

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، رمان ایرادی در کار است نوشته اروه لوته لیه با ترجمه محمود سلطانیه و حامد فولادوند منتشر شد.

ایرادی در کار است در بازار کتاب

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، این رمان در 386 صفحه و با قیمت 110 هزار تومان در نشر شما با همکاری نشر بهجت راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: اروه لوته لیه برنده گُنکور سال 2020 که مهمترین جایزه ادبی فرانسه است، آفریننده داستانی که ازسویی، بیانگر دل شوریدگی و نیست انگاری و پوچی شروع هزاره سوم است. نویسنده از علاقه مندان آلبر کامو و ایوان گونچارف، خالق آبلومف است. و از سوی دیگر، شکلی پلیسی ـ اجتماعی و پردازشی به سبک سینمای علمی ـ تخیلی­ دارد.

در کنار ادبیات، شعر و رمان عاشقانه (برنده جایزه سال 2004) وی دارای مدارک عالی تحصیلی در زمینه­ های زبانشناسی، فلسفه و ریاضیات است. بعلاوه طنزنویسی تلخ (برنده جایزه سال 2013) و روزنامه نگاری شناخته شده در حوزه­ نقدِ آشپزی و سینما است.

لوته لیه از سال 1992 عضو نهضت ادبی اولیپو Oulipo است، که در سال 1960 به وسیله رمون کِنو و فرانسوا لو لیونه به وجود آمد. پیشینه فرهنگی و ادبی ـ علمی درخشان و تجربه دیرینه او در اولیپو موجب شد که در سال 2019 به ریاست این نهضت ادبی برگزیده گردد.

رمان ایرادی در کار است به عقیده قریب به اتفاق منتقدین ادبی نقطه اوجی است برای نهضت ادبی اولیپو و یکی از شاخص­ ترین رمان­ های قرن بیست­ و یکم ادبیات فرانسه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایرادی در کار است در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرادی در کار است در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید