بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات نهاده شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار این وزارتخانه واقع شده است چرا که منجر به پیدا کردن صندلی مناسب در حوزه بین المللی می گردد.

بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات نهاده شد

ستار هاشمی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ارم گفتگو، با اشاره به حمایت این وزارتخانه از کسب و کارهای نوین گفت: وزارت ارتباطات کوشش خود را برای حضور فعال استارت آپ ها و کسب وکارهای نوپا انجام می دهد ولی یکی از موضوعات مهم در این حوزه موضوع بازاریابی و مارکتینگ است.

وی اضافه کرد: به همین منظور و براساس برنامه ریزی های انجام شده این وزارتخانه موضوع بازاریابی و مارکتینگ را در دستور کار قرار داده است چرا که مارکتینگ به پیدا کردن صندلی مناسب در حوزه بین المللی و مطنقه ای برای ایران منجر می گردد.

هاشمی در ادامه اضافه کرد: همچنین این وزارتخانه با ایجاد و راه اندازی سیستم ایران هوشمند و راه اندازی صندوق های حمایتی از استارت آپ ها پشتیبانی می نماید.

وی در انتها اعلام نمود: تمام کوشش ما بر این است تا بتوانیم در بازارهای بین المللی با یاری بازاریابی بازار مناسبی را برای استارت آپ ها و اقتصاد ایران فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید