بازگشت تماشاگران بسکتبال برای نیمه نهایی و فینال لیگ برتر

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بسکتبال کشور بر اساس پیگیری فدراسیون بسکتبال و اخذ موافقت ها با حضور تماشاگران چهار تیم برتر این دوره از مسابقات طبق شرایط و ضوابط خاص برگزار می شود.

بازگشت تماشاگران بسکتبال برای نیمه نهایی و فینال لیگ برتر

بر همین اساس، تماشاگران با ثبت نام در سامانه ملی و از طریق پنل اختصاصی هر باشگاه با توجه به محدودیت تماشاگران حاضر در سالن بسکتبال آزادی که سهم هر تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی پنجاه نفر است ، هر باشگاه باید از طریق پنل اختصاصی، هواداران خود را برای هر بازی ثبت تا بلیط الکترونیکی صادر شود.

ثبت نام تماشاگران در سامانه ملی و پرداخت هزینه صرفا بابت عضویت در این سامانه بمدت یکسال بوده و بازی های نیمه نهایی، رده بندی و فینال همچنین مسابقاتی که تا خاتمه سال جاری در سالن های بسکتبال و زیر نظر فدراسیون برگزار می شود ، برای تماشاگرانی که عضو سامانه ملی بسکتبال هستند، رایگان است.

فرآیند حضور تماشاگران هر تیم در سالن آزادی به باشگاه های حاضر در مرحله نیمه نهایی هم ابلاغ شده است.

همراه داشتن چاپ بلیط الکترونیکی و کارت ملی هنگام ورود به سالن بسکتبال آزادی الزامی است.

تماشاگرانی می توانند بلیط بازی را تهیه کنند که از نوبت دز دوم واکسن آنها 14 روز گذشته باشد، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم برای تماشاگران الزامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازگشت تماشاگران بسکتبال برای نیمه نهایی و فینال لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت تماشاگران بسکتبال برای نیمه نهایی و فینال لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید