هزینه کرد هزار و 500 میلیارد ریالی بیمه سلامت کردستان برای بیماران کرونایی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از هزار و 500 میلیارد ریال برای درمان بیماران کرونایی زیرپوشش این بیمه در استان در بخش های بستری و سرپایی هزینه شده است.

هزینه کرد هزار و 500 میلیارد ریالی بیمه سلامت کردستان برای بیماران کرونایی

وبلاگ ارم گفتگو سنندج - انور اسماعیلی گفت: بر اساس آمار جمع آوری شده تا کنون یک هزار و 500 میلیارد ریال برای درمان بیماران کرونایی تحت پوشش این بیمه در استان هزینه شده که دو سوم آن در بخش بستری و یک سوم نیز در بخش سرپایی بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت :از ابتدای شیوع ویروس کرونا، 90 درصد هزینه های بخش بستری و 70 درصد بخش سرپایی بیماران بیمه شده مبتلا به این ویروس، به وسیله بیمه سلامت پرداخت شده است.

به گفته او در مجموع تا به امروز 90 درصد هزینه تمام بیماران کرونایی یا غیرکرونایی که در بیمارستان ها بستری می شوند و 70 درصد کسانی هم که تحت نظر اورژانس باشند به وسیله بیمه سلامت پرداخت شده است.

اسماعیلی گفت: براساس بخشنامه ای که از سازمان ارسال شده از اول اسفند سال جاری ارائه خدمات ویژه بستری بیماران در بیمارستان و بخش اورژانس برابر شده و در هر 2 مورد 90 درصد هزینه ها به وسیله بیمه سلامت و 10 درصد به وسیله بیمه شده پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان از افرادی که تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیستند دعوت کرد با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد خود را بیمه نموده و از مزایای بیمه سلامت بهره مند شوند.

م

وبلاگ ارم گفتگو کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هزینه کرد هزار و 500 میلیارد ریالی بیمه سلامت کردستان برای بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کرد هزار و 500 میلیارد ریالی بیمه سلامت کردستان برای بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید