برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان و ایده پردازان جوان در شهرستان چگنی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، در اقدامی خلاقانه از فرمانداری چگنی ایده پردازان جوان به جلسه شورای اشتغال رفتند و حمایت شدند.

برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان و ایده پردازان جوان در شهرستان چگنی

نشست هم اندیشی نخبگان و ایده پردازان جوان شهرستان چگنی با هدف اثر بخشی در بوم منطقه همزمان با برگزاری جلسه شورای اشتغال شهرستان برگزار گردید. حضور ایده پردازان جوان در این جلسه با حمایت مسوولان به منظور اجرایی کردن طرح های آن ها همراه شد.

اقدامی خلاقانه از فرمانداری چگنی در حمایت از نخبگان/ ایده پردازان جوان به جلسه شورای اشتغال رفتند و حمایت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چگنی، اولین نشست هم اندیشی نخبگان و ایده پردازان جوان شهرستان چگنی با هدف اثر بخشی در بوم منطقه همزمان با برگزاری جلسه شورای اشتغال شهرستان برگزار گردید.

افشین بازگیر فرماندار چگنی در این زمینه در تبادل نظر با وبلاگ ارم گفتگو با اشاره به نقش برجسته نخبگان دانشگاهی و ایده پردازان در توانمند سازی خانواده ها و رونق فراوری، گفت: حمایت مادی و معنوی مجموعه دولت با اولویت به نخبگان ارائه می گردد.

او به دعوت از نخبگان و ایده پردازان در شورای اشتغال شهرستان چگنی اشاره نمود و اضافه نمود: پس از برگزاری رویداد ایده های نوآورانه سازگار با روستا شاهد استقبال قابل توجه جوانان چگنی از این برنامه بودیم.

فرماندار چگنی گفت: در این رویداد شاهد ارسال 52 ایده از سوی ایده پردازان بودیم که نهایتا در مدل بوم کسب وکار 16 ایده برگزیده شدند.

بازگیر با بیان اینکه اجرایی شدن این ایده ها بلافاصله در دستور مرا قرار گرفته است، اضافه نمود: ایده پردازان برگزیده برای دفاع از طرح خود به جلسه شورای اشتغال شهرستان دعوت شده و در حضور مسوولان شهرستان نحوه عملیاتی شدن و مزایای طرح را ارائه دادند.

او یادآور شد: خوشبختانه حضور ایده پردازان جوان در شورای اشتغال شهرستان ثمرات خوبی به همراه داشت و مدیران دستگاه ها حمایت خود را برای اجرایی کردن ایده ها اعلام کردند.

وبلاگ ارم گفتگو لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان و ایده پردازان جوان در شهرستان چگنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان و ایده پردازان جوان در شهرستان چگنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید