ترامپ آمریکایی ها را به بهانه تقلب ترغیب به حضور در محل شمارش آرا کرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، رئیس جمهور آمریکا از مردم ایالت های کارولینای شمالی خواست تا با حضور در محل های شمارش آرا، از محفوظ ماندن رای خود اطمینان حاصل نمایند.

ترامپ آمریکایی ها را به بهانه تقلب ترغیب به حضور در محل شمارش آرا کرد

به گزارش به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ روز شنبه بار دیگر با مطرح کردن شائبه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از رای دهندگان خواست تا در محل های رای گیری در کارولینای شمالی حاضر شوند و از شمارش آرای خود اطمینان حاصل نمایند.

رئیس جمهور آمریکا که اهتمام ویژه ای را در کارزار انتخاباتی سال جاری خود معطوف به نهادینه کردن تئوری توطئه و تقلب در انتخابات سوم نوامبر در میان افکار عمومی این کشور نموده است، وی در پیغامی توییتری نوشت: کارولینای شمالی، برای اطمینان از رای گیری، آن را زودتر امضا نموده و ارسال کنید. زمانی که صندوق های رای باز شد، به محل رای گیری بروید تا ببینید آیا رای شما شمرده می گردد. اگر نه، (دوباره) رای دهید!

ترامپ که این روز ها هر بار به بهانه ای کوشش دارد شائبه تقلب در انتخابات نوامبر را در اذهان عمومی ایجاد کند، در ادامه این پیغام جنجال برانگیز آورد: رای امضا شده شما شمرده نمی گردد، زیرا رای شما ارسال شده است. اجازه ندهید آن ها رای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند!

ترامپ پیش از این هم بار ها اعلام نموده بود که دموکرات ها کوشش می نمایند با برگزاری رای گیری انتخاباتی به صورت پستی، زمینه تقلب و کلاهبرداری به نفع خود را در سوم نوامبر ایجاد نمایند.

رئیس جمهور آمریکا بار ها در برابر رای گیری به وسیله پست موضع گیری نموده و آن را روشی برای تقلب در انتخابات عنوان نموده است. این در حالی است که بسیاری از دموکرات ها با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع رای گیری به وسیله پست را مناسب عنوان نموده اند. بعضی هدف قرار دادن رای گیری پستی از سوی ترامپ را به کوشش او برای ایجاد بی اعتمادی عمومی نسبت به سیستم انتخاباتی تعبیر می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترامپ آمریکایی ها را به بهانه تقلب ترغیب به حضور در محل شمارش آرا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ آمریکایی ها را به بهانه تقلب ترغیب به حضور در محل شمارش آرا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید