تصویب طرح توسعه اتصالات 6 جی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، هنوز اتصالات 5جی پیاده سازی نشده است که رگلاتور آمریکایی FCC یا کمیسیون ارتباطات فدرال موضوع توسعه 6G را مطرح نموده است.

تصویب طرح توسعه اتصالات 6 جی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، نسل بعدی شبکه ارتباطاتی بی سیم 6جی خواهد بود و اعضای کمیسیون ارتباطات فدرال روز آدینه با امواج تراهرتزی که ممکن است روزی توسط فناوری 6جی مورداستفاده قرار گیرد، رأی مثبت دادند.

طیف فرکانسی تعریف شده برای 6جی در محدوده 95 گیگاهرتز تا 3 تراهرتز تعریف می گردد و به مهندسان اجازه می دهد نسل جدید شبکه وایرلس خود را روی این محدوده تعریف نمایند.

طیف فرکانسی مذکور که زمانی بی مصرف به نظر می رسید، قرار است خدمات اینترنت برتر با سرعت بالا را ارائه دهد. برنامه های کاربردی فوق سنگین مانند تصاویر فوق العاده باکیفیت و یا برنامه های مجهز به انواع حسگرها به وسیله 6جی در دسترس خواهند بود.

طبق استانداردهای موجود، کمیسیون ارتباطات فدرال مجوز 10 ساله به نوآوران برای آزمایش محصولات، خدمات و سرویس های جدید عرضه می نماید.

در حال حاضر اپراتورهای آمریکایی در حال پیاده سازی 5 جی هستند. کمپانی AT&T تا آخر 2019 به 21 شهر خدمات 5 جی خواهد داد. این کمپانی فقط یک هات اسپات موبایل 5جی به کاربران خواهد داد.

ورایزون اولین اپراتور آمریکایی است که 5 جی را روی گلکسی اس 10 (مدل 5جی) خواهد داد. ماه آینده سرویس 5 جی را در شیکاگو و میناپولیس راه اندازی خواهد نمود. تی موبایل هم در 30 شهر و اسپرینت هم در 9 شهر خدمات 5جی ارائه خواهند داد.

5656

منبع: خبرآنلاین

به "تصویب طرح توسعه اتصالات 6 جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح توسعه اتصالات 6 جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید