کوشش دورتموند برای خرید آلکاسر در روزهای پایانی بازار نقل وانتقالات

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، زردپوشان وستفالن خرید مهاجم اسپانیایی بارسلونا را در دستور کار خود قرار داده اند.

کوشش دورتموند برای خرید آلکاسر در روزهای پایانی بازار نقل وانتقالات

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو و به نقل از نشریه مارکا، پاکو آلکاسر باید در روزهای آتی تصمیم خود را درباره آینده اش بگیرد، چرا که او در برنامه های سرمربی اش ارنستو والورده جایی ندارد و باید پیش از خاتمه بازار نقل وانتقالات تابستانی تیم جدیدی برای خود پیدا کند.

تاکنون چندین تیم برای خرید مهاجم سابق والنسیا ابراز تمایل نموده اند، اما هنوز هیچ پیشنهاد قطعی به او ارائه و چیزی قطعی نشده است. این در حالی است که با خاتمه مهلت خرید بازیکن در ایتالیا و انگلیس، هیچ تیمی از سری A و لیگ برتر هم نمی تواند آلکاسر را جذب کند.

با این حال طبق ادعای اکیپ ظاهراً آلکاسر یک مشتری پروپاقرص دارد که آن بوروسیا دورتموند است، تیمی که می خواهد قبل از خاتمه بازار تابستانی در آلمان خط حمله اش را تقویت کند.

پیش از این هم تیم هایی مانند والنسیا، بتیس و آلاوس برای خرید آلکاسر ابراز تمایل نموده بودند، اما هیچ کدام از آنها به طور جدی با بارسلونا وارد مذاکره نشدند.

فعلا ً معین نیست که آیا بارسلونا قصد دارد روی ثبات منیر الحدادی به عنوان مهاجم ذخیره اش حساب کند یا نه، اما چیزی که قطعی به نظر می رسد انتقال قطعی آلکاسر است، چون هیچ تیمی حاضر به پرداخت رقمی نیست که قهرمان اسپانیا برای فروش مهاجمش می خواهد و به همین دلیل انتقال قرضی او محتمل ترین سناریوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش دورتموند برای خرید آلکاسر در روزهای پایانی بازار نقل وانتقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دورتموند برای خرید آلکاسر در روزهای پایانی بازار نقل وانتقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید