ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور تمدید شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ثبت نام در نیمسال دوم تحصیلی امسال دانشگاه پیغام نور تا هشتم بهمن ماه تمدید شد.

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور تمدید شد

به گزارش گروه استان های خبرگزری دانشجو، یعقوب احمدی، رییس دانشگاه پیغام نور کردستان در گفت وگو با وبلاگ ارم گفتگو گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور از 26 دی ماه شروع شد و آخرین مهلت آن هم سوم بهمن ماه بود.

وی افزود: با توجه به درخواست های پذیرفته شدگانی که پیروز به ثبت نام در تاریخ مقرر نشده بودند براساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیغام نور مهلت ثبت نام تا تاریخ هشتم بهمن ماه امسال تمدید شده است.

رییس دانشگاه پیغام نور کردستان افزود: تصاویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس 4×3 با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم 3-3-6 احتیاج به مدرک پیش دانشگاهی ندارند) و مدرک تعیین کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) با فرمت jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت مدارک لازم برای بارگذاری در هنگام ثبت نام است.

احمدی گفت: در حال حاضر بیش از 11 هزار دانشجو در74 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیغام نور استان مشغول به تحصیل هستند و شرایط مطلوبی برای تحصیل آنها در رشته های مختلف در این دانشگاه فراهم شده است.

وی به مزیت های این دانشگاه اشاره نمود و گفت: یکی از مهمترین مزیت های این دانشگاه وجود اساتید و اعضای هیات علمی دارای جایگاه علمی بالا است که همین مسئله کیفیت آموزشی در این دانشگاه را ارتقا داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید