جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی در خیابان اجاره دار از جان باختن چهار نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران

سید جلال ملکی در مصاحبه با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ ارم گفتگو، در مورد حادثه آتش سوزی اظهار کرد: ساعت 13:30 ظهر امروز (یکشنبه بیست و چهارم فروردین ماه) یک مورد حادثه آتش سوزی ساختمان در خیابان اجاره دار، کوچه ماندگار به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در پشت بام این ساختمان دوطبقه، یک اتاق دیگر وجود داشت ،گفت: این اتاقک دچار آتش سوزی شده بود و در انتهای این اتاقک یک پستوی 3 متری بود که آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و باز کردن درب پستو با شرایط بی حال چهارمرد جوان روبرو شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهرانافزود: در قسمت پستو شعله ای سرایت نکرده بود و آن 4 نفر در آن فضای کوچک کاملا بی حال نقش بر زمین بودند که به تایید عوامل اورژانس هر 4 نفر جان باخته بودند.

ملکی گفت: آتش خیلی زود خاموش و همکاران از گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند و محل برای بررسی عوامل فوت تحویل عوامل انتظامی شد و علت اصلی آن توسط عوامل پزشکی قانونی بررسی می شود.

4076/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن 4 نفر بر اثر آتش سوزی در خیابان اجاره دار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید