راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سالیان سال است که گل به نام نمادی برای ابراز علاقه و ارادت تبدیل شده است و همیشه گزینه خوبی برای هدیه دادن یا ابراز همدردی است؛ چه در شادی و چه در عزا، گل همیشه می تواند نقش آفرینی کند. علاوه بر آن، گل تقریبا در طراوت و شادابی بخشی به مکان ها نظیر ندارد.

راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین

حال با توسعه شهرنشینی و شلوغی انسان مدرن، افزایش فاصله و دوری و بعلاوه شیوع بیماری کرونا، خرید گل برای مرنام مختلف، ابراز محبت و … سخت تر از گذشته شده است. اما گل فروشی های آنلاین هم مانند دیگر فروشگاه ها و خدمات دهندگان اینترنتی به وجود آمده اند تا نیازهای مشتریان را سریع تر و راحت تر رفع کنند. با خرید اینترنتی گل و ارسال آن برای عزیزان مان می توانیم اگر در خارج از کشور زندگی می کنیم، اگر سرمان شلوغ است یا اگر به هر دلیلی دیگری نمی توانیم در کنار آن ها حاضر شویم، حضورمان را در کنارشان اثبات کنیم؛ بعلاوه می توانیم مشترک این فروشگاه ها شویم تا هر هفته یا هر ماه، گل هایی برای تازه کردن محیط خانه یا محل کارمان در دسترس داشته باشیم.

سفارش آنلاین گل تفاوتی با دیگر خریدهای اینترنتی این روزها ندارد؛ اما شاید به این خاطر که کمتر رایج است، بعضی ها هنوز خرید اینترنتی گل را تجربه نکرده اند. در ادامه این مطلب، ضمن معرفی چند گل فروشی آنلاین ، به نکاتی پرداخته می شود که دانستن آن ها در خرید اینترنتی گل مفید خواهد بود؛

خرید گل آنلاین قیمت کمتری دارد چراکه ضایعات ندارد؛ بر اسا آمارهای موجود، از کل گل هایی که به بازار وارد می شوند، تنها یک چهارم شان فروخته می شوند و این موضوع باعث می شود که فروشنده برای جبران ضرر خود، قیمت گل را زیاد کند. اما زمانی که فرایند سفارش و آماده سازی گل در گل فروشی آنلاین حذف می شود، قیمت آن هم ارزان تر می شود.

نکته بعدی درباره خرید در گلدان است؛ پیش از خرید گلدان باید به محیطی که آن را می فرستیم، توجه کنیم. محیط های کاری، آپارتمان، ویلا یا رستوران، هر کدام نوع خاصی از گلدان را می طلبند. به علاوه اینکه نوع گل هم باید متناسب با فضا باشد. برای مثال هیچگاه نمی توان برای تبریک تولد، گل گلایل سفارش داد که مخصوص عزاداری است. بعلاوه آن گلی که در یک منزل ویلایی دوام می آورد، در آپارتمان، زود می خشکد.

در ادامه، شش گل فروشی آنلاین برای خرید اینترنتی گل و گلدان معرفی می شوند که با رعایت تمامی نکات به شما کمک می کنند زیباترین گل و گلدان ها را برای خود یا دیگران سفارش دهید.

گل بازار

گل بازار، با سابقه ترین و گسترده ترین گل فروشی آنلاین ایران که علاوه بر ارسال گل به سراسر ایران، به بیشتر کشورهای دنیا هم ارسال گل دارد. در گل بازار گل یا هدیه انتخابی شما درکمترین زمان و بصورت سورپرایز به عزیزان شما هر کجا که باشند تحویل می شود.

گل ستان

گُل سِتان استارتاپی در حوزه خرید آنلاین گل و گیاه و هدیه است. هدف اصلی گُل سِتان حذف واسطه های غیرضرور برای نزدیک کردن دستان باغبانان به دستان دوستداران گل ها و گیاهان است. با این کار علاوه بر داشتن گیاهان تازه در محل زندگی و کار خود، می توانیم به درآمد باغبانان عزیز هم کمک کنیم. با سفارش گل از گُل سِتان در کمتر از چهار ساعت لبخند بر لبان عزیزانتان بنشانید.

انگور

گل فروشی آنلاین انگور با نام تجاری شرکت آفرینش های هنری انگور، یک گل فروشی بین المللی است که همواره تلاش کرده علاوه بر خدمات ارسال گل به ایرانیان داخل کشور، به هموطنان خارج از ایران هم خدمات خود را ارائه دهد. در این مجموعه خرید آنلاین گل در طرح های متنوع برای مناسبت های مختلف (همراه با هدیه) و خرید گل و گیاه آپارتمانی با چند کلیک ساده انجام می شود. تیم گل انگور با بیش از 60 گل فروشی در سراسر ایران پیام رسان مهر و محبت شما به دوستان و عزیزانتان است. تحویل 2 تا 4 ساعته در ایران، تحویل 3 ساعته در ترکیه و دب ، تحویل یک روزه در سایر کشورها یکی از ویژگی های شاخص این مجموعه هنری است.

وی آی پی شاپ

گلفروشی آنلاین VIP Shop نامی آشنا برای اهالی خرید گل! این مجموعه به نام صاحب اصلی برند گلِ VIP سعی کرده است با ارائه محصولاتی خاص، تمایز خود را در خدمت رسانی به مشتریان عزیز نشان دهد. ارائه گل و گیاهان با کیفیت، طراحی منحصر به فرد محصولات در روز و ساعت مورد نظر و تحویل رایگان، گوشه از خدمات وی آی پی شاپ است که با یک بار سفارش گل تجربه خواهید کرد.

فلوریاس

فلوریاس یک فروشگاه اینترنتی مجرب در زمینه گل و گیاه زینتی (باکس گل ، تراریوم ، تزیین ماشین عروس در محل، رز جاودان و…) در تهران است که سفارشات خود را با کمترین قیمت ارائه می کند. مشتریان فلوریاس بعلاوه میتوانند با عضویت در باشگاه مشتریان آن از تحفیف های ویژه استفاده کنند. از ویژگی های خاص فلوریاس میتوان به ارسال بطری عشق به همراه محصول اشاره کرد. در این بطری بارکدی قرار گرفته است که با اسکن از طریق گوشی پیام صوتی که از قبل به درخواست شما تدارک دیده شده پخش خواهد شد.

گلمون

گل فروشی آنلاین گلمون یک سامانه ثبت سفارش گل و گیاه به صورت آنلاین است. این وبسایت در تمامی مراکز استان ها دارای کنندگی فعال بوده و سفارشات از طریق برترین و شناخته شده ترین گل فروشی های شهر مقصد طراحی و به صورت فوری ارسال خواهند شد. شعبه مرکزی گلمون در شهر مشهد است اما سفارش گل در تهران و دیگر شهرها هم به صورت تخصصی انجام خواهد شد. از مزایای رقابتی این فروشگاه به پشتیبانی شبانه روزی، ضمانت تازگی و رضایت کاربران بعلاوه تنوع بسیار بالای محصولات می توان اشاره کرد، برای مشاهده وبسایت گلمون به آدرس https://www.golemoon.com مراجعه کنید.

منبع: همگردی

به "راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید