خبرنگاران آتش نشانان مشهدی مدارس را ضدعفونی می کنند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: عملیات ضدعفونی مدارس و کلاسهای درس دانش آموزان در سطح این کلانشهر توسط آتش نشانان این سازمان در حال انجام است.

خبرنگاران آتش نشانان مشهدی مدارس را ضدعفونی می کنند

آتشپاد دوم امیر عزیزی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار وبلاگ ارم گفتگو اضافه کرد: ضدعفونی این اماکن از دیروز 27 اردیبهشت با بازگشایی مدارس در دستور کار سازمان آتش نشانی مشهد قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات ضدعفونی مدارس مشهد توسط آتش نشانان هر روز به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد همچنین گفت: عملیات گندزدایی محلات و خیابانهای حاشیه این کلانشهر و اماکن عمومی آن نیز بطور روزانه با فعالیت گروهی 50 نفره از آتش نشانان همچنان تداوم دارد.

استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی افزون بر یک میلیون و 300 هزار دانش آموز دارد که افزون بر نمی از آنها در مشهد به مدرسه می فرایند.

طبق دستور وزیر آموزش و پرورش و موافقت ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا فعالیت مدارس از دیروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری به منظور رفع اشکال دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از سر گرفته شد.

هزار و 300 آتش نشان در 50 ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می کنند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 120 هزار و 198 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این بیماری تا به امروز جان شش هزار و 988 را در کشورمان گرفته است. همچنین تا به امروز 94 هزار و 464 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

پاندمی کرونا تا به امروز در سطح جهان چهار میلیون و 737 هزار و 732 نفر را بیمار کرده و جان 313 هزار 636 نفر را در 212 کشور گرفته است. یک میلیون و 822 هزار و 846 نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تا به امروز درمان شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آتش نشانان مشهدی مدارس را ضدعفونی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش نشانان مشهدی مدارس را ضدعفونی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید