خبرنگاران سایه کرونا بر انتخابات سه شنبه عظیم آمریکا

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران- خبرنگاران- در حالی ایالت های آمریکا برای انتخابات سه شنبه عظیم دموکرات ها آماده می شوند که مقامات بهداشتی تدابیری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این انتخابات اتخاذ نموده اند.

خبرنگاران سایه کرونا بر انتخابات سه شنبه عظیم آمریکا

به گزارش رویترز، مقامات میشیگان می گویند که با افزایش نگرانی ها درباره شیوع ویروس کرونا در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2020 آمریکا، به دبیرخانه انتخابات محلی اعلام نموده اند که به صورت مداوم مراکز رأی گیری، سیستم های الکترونیکی اخذ رای و تجهیزات را ضدعفونی نمایند.

در حالی ایالت میشگان در صدد اتخاذ تدابیر بهداشتی است که ویروس کرونا در آمریکا تا آدینه شب موجب مرگ 15 نفر شده و ایالت واشنگتن نیز به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در انتخابات روز سه شنبه 10 مارس (20 اسفند) برنامه های تدارک دیده است.

ایالت میشیگان که هنوز گزارشی از مورد ویروس کرونا در آن تایید نشده یکی از 6 ایالتی است که در 10 مارس انتخابات مقدماتی دموکرات ها در آن برگزار می گردد.این انتخابات به عنوان بخشی از فرایند انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا است که در ماه نوامبر (آبان-آذر) برگزار خواهد شد.

براساس توصیه های بهداشتی، در روز انتخابات باید مراکز رای گیری، قلم ها، وسائل رأی دهی، سیستم های الکترونیکی رای گیری، میز کار، دستگیره، شیر آب و سایر سطوح را با دستمال مرطوب نماینده های الکلی ضد عفونی نمایند.

سنای آمریکا روز پنجشنبه لایحه تخصیص 8 میلیارد و 300 میلیون دلار بودجه برای مقابله با کرونا را تصویب کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سایه کرونا بر انتخابات سه شنبه عظیم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سایه کرونا بر انتخابات سه شنبه عظیم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید