خبرنگاران شهرداری ارومیه در پی جذب ستاره های تیم ملی والیبال

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ارومیه- خبرنگاران- تیم شهرداری ارومیه به دنبال عقد قراردادی یکساله برای محمد موسوی، شهرام محمودی و فرهاد قایمی است تا این ستاره های تیم ملی را به خدمت بگیرد.

خبرنگاران شهرداری ارومیه در پی جذب ستاره های تیم ملی والیبال

مسؤولان باشگاه شهرداری ارومیه طی مذاکرات قبلی و انجام توافقات لازم گویا پیروز به جذب سه بازیکن مطرح و ملی پوش تیم والیبال شده اند و سال جاری تیم شهرداری ارومیه با قدرت بیشتری در لیگ برتر کشور حاضر خواهد شد.

سال جاری با جذب مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه امید می رود تیم قدرتمند و آماده ای راهی رقابت های لیگ برتر کشور گردد و مسئولان باشگاه می خواهند ناکامی های چند سال گذشته را جبران نمایند.

جذب سیدمحمد موسوی، سرعتی زن با تجربه تیم ملی، فرهاد قائمی دریافت نماینده قدرتی و شهرام محمودی پشت خط زن قهار تیم ملی خبر خوشی برای والیبال دوستان شهر عشاق والیبال است تا سال جاری حضور پرفروغی را برای تیم محبوب شهرشان متصور شوند.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم شهرداری ارومیه که پس از یک فصل دوری از لیگ برتر بار دیگر به همراه این تیم وارد کوران رقابت ها می گردد میخواهد با جذب بهترین بازیکنان ایران تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کند.

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی جواد کریمی و مرتضی شریفی نیز 2 بازیکن دیگر مورد نظر مصطفی کارخانه برای حضور در تیم شهرداری ارومیه هستند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار وبلاگ ارم گفتگو اضافه کرد: هم اکنون جذب این سه بازیکنان ملی پوش در مرحله مذاکرات اولیه است و به زودی با قطعی شدن آن به صورت عمومی اطلاع رسانی می گردد.

مصطفی کارخانه نیز در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ارم گفتگو اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های لازم، اعلام اسامی بازیکنان جذب شده ابتدا از سوی مسئولان باشگاه انجام خواهد شد و در حال حاضر نمی توانم اطلاعاتی در اختیار وبلاگ ارم گفتگو بگذارم، ولی گمان می کنم طی چند روز آینده خبرهای خوشی برای مردم ارومیه داده گردد.

7156/ 3072

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهرداری ارومیه در پی جذب ستاره های تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری ارومیه در پی جذب ستاره های تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید