خطیبی: هدف از برگزاری بازی محبت آمیز شناسایی نقاط ضعف تیم است، به دنبال دروازه بان و مهاجم شش دانگ هستیم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بر طرف کردن نقاط ضعف تیمش را مهم تر از کسب نتیجه دانست.

خطیبی: هدف از برگزاری بازی محبت آمیز شناسایی نقاط ضعف تیم است، به دنبال دروازه بان و مهاجم شش دانگ هستیم

به گزارش ، به نقل از باشگاه ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست در بازی تدارکاتی مقابل استقلال تهران، گفت: هدف از برگزاری دیدار های تدارکاتی محک زدن تمامی بازیکنان و شناسایی نقاط ضعف تیم است و بر همین اساس کسب نتیجه در اولویت نیست.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به حضور دروازه بان جدید در ترکیب تیم و نقش او در گل های دریافتی اظهار داشت: با توجه به اینکه پاول ماتیاش به عنوان دروازه بان تستی در تمرینات هفته های اخیر حضور داشت و تصمیم گرفتیم در این بازی توانایی های او را محک بزنیم که متاسفانه نتوانست نظرمان را جلب کند.

خطیبی با تاکید بر اینکه هدف از انجام بازی تدارکاتی نیز رسیدن به همین اهداف است، اضافه کرد: استقلال تیم قدرتمندی است و به آمادگی مطلوبی دست یافته و ما با علم به این موضوع با آن ها بازی تدارکاتی ترتیب دادیم تا هم بازیکنان اغلب جوان مان تجربه بازی مقابل تیم قدرتمند و بزرگی همچون استقلال را کسب نمایند و هم نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم.

وی در ادامه به شکست سنگین تیم های بزرگ جهان همچون رئال مادرید در بازی های تدارکاتی اخیر اشاره نمود و یادآور شد: شکست در بازی تدارکاتی به بهای شناسایی نقاط ضعف را قبول می کنیم و درصدد آن هستیم که با جذب دروازه بان و مهاجم شش دانگ مشکلاتمان را بر طرف کنیم تا در بازی های رسمی فصل پیروز باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خطیبی: هدف از برگزاری بازی محبت آمیز شناسایی نقاط ضعف تیم است، به دنبال دروازه بان و مهاجم شش دانگ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: هدف از برگزاری بازی محبت آمیز شناسایی نقاط ضعف تیم است، به دنبال دروازه بان و مهاجم شش دانگ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید