دانش بنیان ها با تخفیف 50 درصدی در پنل های مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه شرکت می نمایند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) 21 تا 22 خردادماه امسال برگزار می گردد، شرکت های دانش بنیان برای حضور در این پنل ها از تخفیف 50 درصدی برخوردار می شوند.

دانش بنیان ها با تخفیف 50 درصدی در پنل های مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه شرکت می نمایند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ارم گفتگو، نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) 21 تا 22 خردادماه سال جاری همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2019) به همت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

در این مجمع، برگزاری 6 نشست تخصصی با موضوعات خط مشی دولت ها در ارتقای استارتاپ ها، زنان، نوآوری و فناوری، پارک ها و مراکز رشد فناوری، سرمایه گذاری در فناوری و نوآوری، نوآوری های برخاسته از بستر جامعه و تاثیر همکاری های جنوب-جنوب در ارتقای سطح علم، فناوری و نوآوری با حضور چهره های بین المللی مطرح در دستور کار خواهد بود.

به شرکت های دانش بنیان حاضر در پنل های تخصصی گواهینامه ارائه می گردد

اعطای گواهینامه شرکت در دوره توسط سازمان ملل و بازدید رایگان از هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) از دیگر خدماتی است که به شرکت های دانش بنیان حاضر در پنل های تخصصی در نظر گرفته شده است.

کمیسیون مالی اجتماعی آسیا اقیانوسیه سازمان ملل (اسکاپ-ESCAP)، یکی از نهادهای تابعه شورای مالی و اجتماعی سازمان ملل متحد (ECOSOC) است. این شورا که یکی از 5 رکن اصلی سازمان ملل متحد به شمار می آید، دارای ماموریت گسترده در حوزه اجتماعی و مالی است و از نهادهای تخصصی و منطقه ای مختلف تشکیل شده است. شورای مذکور در هر قاره یک آژانس منطقه ای دارد و ماموریت آن در آسیا و اقیانوسیه به اسکاپ داده شده است که دفتر منطقه ای آن در بانکوک (تایلند) قرار گرفته است.

افتتاحیه رویداد مذکور 21 خردادماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور وزرای علم و فناوری و نمایندگان 62 کشور عضو اسکاپ و روسای سازمانهای بین المللی مرتبط برگزار خواهد شد، نشست های تخصصی آن نیز طی روزهای 21 و 22 خرداد، همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دانش بنیان ها با تخفیف 50 درصدی در پنل های مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان ها با تخفیف 50 درصدی در پنل های مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید