درآمدهای کمیته امداد از محل زکات 70 درصد افزایش یافت

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، علیرضا عسکریان صبح شنبه در حاشیه دوره آموزشی مدیران کمیته امداد استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع در طول هفت ماه امسال در تمامی شاخص ها کاری رشد چشمگیر یاری های مردمی دیده می گردد.

درآمدهای کمیته امداد از محل زکات 70 درصد افزایش یافت

وی اضافه نمود: بر اساس آمارها، طی هفت ماه امسال نسیت به مدت مشابه تمامی فعالیت ها این نهاد در مجموع دارای رشد 40 درصدی هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد توضیح داد: بیشترین سطح رشد درامدها در سرفصل زکات با 70 درصد و کمترین ان صدقات مردمی با شش درصد رشد بوده است.

عسکریان ادامه داد: با توجه به مسائل اقتصادی که در سطح جامعه مشهود است این میزان یاری مردمی نشان از دیدگاه قوی دینی و انسانی به هم نوعان به همراه اعتمادی است که به کمیته امداد می گردد.

وی با اعلام وضعیت کمیته امداد استان بوشهر در حوزه مشارکت های مردمی بیان نمود: استان بوشهر نیز جز پنج استان برتر کشور در طرح های اکرام، صدقات و زکات است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ادامه داد: افزایش 40 درصدی رشد منابع در جشن عاطفه ها و 98 درصدی عید قربان امسال نسبت به سال گذشته تشان می دهد که مردم نیکوکار کشورمان در مسیر انفاق و احسان گام بر می دارند.

عسکریان با اشاره به وجود هزار و 300 پایگاه نیکوکاری در سطح کشور، گفت: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در امسال برون سپاری فعالیت ها به مردم است که به دنبال افزایش پایگاه نیکوکاری به دو هزار پایگاه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درآمدهای کمیته امداد از محل زکات 70 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدهای کمیته امداد از محل زکات 70 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید