درخشش حمیده عباسعلی در المپیک با دو پیروزی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، در جریان رقابت های روز خاتمهی کاراته در المپیک 2020 توکیو، حمیده عباسعلی دارنده مدال های نقره و برنز دنیا در گروه B وزن مثبت 61 کیلوگرم کومیته زنان، در مبارزه نخست خود مقابل لامیا معطوب دارنده مدال برنز دنیا 2018 از الجزایر به روی تاتامی رفت و در خاتمه با نتیجه 4 بر صفر به فزونی رسید، اما در دومین مبارزه مقابل النا کویریچی از سوئیس 4 بر صفر باخت تا کارش برای صعود به نیمه نهایی سخت تر گردد. عباسعلی در سومین مبارزه مقابل فریال عبدالعزیز از مصر که پیش از این دو مبارزه خود مقابل رقبای چین و سوئیس را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، به روی تاتامی رفت و در خاتمه با نمایشی خوب در حالی که از حریف عقب افتاده بود در نهایت به فزونی 9 بر 7 رسید.

درخشش حمیده عباسعلی در المپیک با دو پیروزی

عباسعلی در آخرین ملاقات مرحله گروهی به مصاف گونگ لی از چین می رود.

النا کویریچی از سوئیس، فریال عبدالعزیز از مصر، گونگ لی از چین، لامیا معطوب از الجزایر و حمیده عباسعلی از ایران نفرات حاضر در گروه B هستند.

نفرات حاضر در هر گروه با یکدیگر مصاف می نمایند و در نهایت دو نفر برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. در مرحله نیمه نهایی نفر اول هر گروه با نفر دوم گروه مقابل مبارزه می نماید که نفرات پیروز به فینال می رسند و بازنده ها هم به مدال برنز المپیک خواهند رسید.

سجاد گنج زاده دیگر کاراته کای ایران هم در گروه B مثبت 75 کیلوگرم کومیته مردان روی تاتامی می رود. این ورزشکار با ایوان کوسیچ از کرواسی، تارگ حامدی از عربستان، برایان ایر از آمریکا و دانیل گایسینسکی از کانادا مبارزه می نماید.

پیش از این سارا بهمنیار در رقابت های وزن 55- کیلوگرم المپیک توکیو که روز پنج شنبه برگزار گردید با یک پیروزی و دو شکست از دور رقابت ها کنار رفت.

رشته ورزشی کاراته برای نخستین بار است که به علت درخواست ژاپن، در بازی های المپیک حضور دارد، اما در دوره بعدی المپیک در پاریس حضور نخواهد داشت.

منبع: فرارو

به "درخشش حمیده عباسعلی در المپیک با دو پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش حمیده عباسعلی در المپیک با دو پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید