برطرف سفیدی مو با مصرف این روغن

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، لیلا شیربیگی دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: در منابع طب سنتی ایران آمده سفید شدن مو از غلبه سردی بر دماغ (مغز) است.

برطرف سفیدی مو با مصرف این روغن

تغییر عادت های غذایی و عدم استفاده از غذا های سرد و تر مانند مرغ، ماهی بعلاوه ماساژ روغن سیاه دانه به کف سر به مدت یک سال برای سفید شدن زودرس مو ها مفید است.

لیلا شیربیگی دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: در منابع طب سنتی ایران آمده سفید شدن مو از غلبه سردی بر دماغ (مغز) است.

به گفته وی برای جلوگیری از سفید شدن مو در افراد باید اقداماتی را انجام دهیم که طبع بدن را از سردی به سمت گرمی گرایش دهیم. البته باید طبع کل بدن گرم گردد تا به طور کامل از سفید شدن زودرس مو جلوگیری کرد.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران با بیان اینکه درمان های طب سنتی به آرامی صورت می گیرد، ولی تداوم آن بیشتر است، اضافه نمود: افرادی سفیدی زودرس مو ها شده اند، حداقل یک سال منع غذایی دارند و از مصرف موادغذایی سرد باید خودداری نمایند تا بدن آرام آرام دچار تغییر گردد و طبع بدن از سردی به گرمی تمایل پیدا کند

شیر بیگی با بیان اینکه طب سنتی بیماری را درمان می نماید نه سرکوب، عنوان نمود: در درمان های طب سنتی باید افراد شکیبا باشند و این طور نیست که پزشکان به آن ها دارو یا غذایی تجویز نمایند و در مدت کوتاهی بهبودی کامل را کسب نمایند.

وی بیان داشت: تغییر عادت های غذایی و استفاده از روغن اقتصادی های گرم در نواحی که مو ها سفید شده و عدم استفاده از غذا های سرد و تر مانند مرغ، ماهی، لبنیات از جمله ماست و دوغ موجب می گردد که موهایشان بیش از حد سفید نگردد.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران افزود: اگر افراد روغن سیاه دانه را به مدت یک سال به کف سر بمالند و ماساژ بدهند، مو های سفید آن ها از بین می رود البته مصرف هلیله سیاه با نظر پزشک طب سنتی می تواند برای درمان سفید شدن مو ها مفید باشد.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: فرادید

به "برطرف سفیدی مو با مصرف این روغن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف سفیدی مو با مصرف این روغن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید