رویایی ترین مراسم عروسی فقط در این مکان ها

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مقاصد رویایی برای جشن عروسی

مقاصدی که برای جشن های عروسی مناسب هستند معمولا بسیار رمانتیک و منحصر بفردند و به زوج های جوان حس پرواز می دهند. این مقاصد به مقدار ای زیبا هستند که افراد خوش ذوق را تا یک سر دیگر دنیا می کشانند، از اظهار عشق در جلوی برج ایفل گرفته تا چشم انداز ها زیبای توسکانی در ایتالیا یا شاید هم سواحل بی انتهای کارائیب… ممکن است که هزینه این عروسی ها از عروسی های عادی، کمی بیشتر باشد اما مطمئن باشید به مقدار ای تاثیرگذار و فراموش نشدنی است که ارزش هر هزینه ای را دارد. مقاصد رویایی برای جشن عروسی در دنیا وجود دارند که انتخاب از بین آنها واقعا سخت است. خبرنگاران 5 تا از بهترین انها را برای شما آماده کرده است ادر دامه همراه ما باشید:

رویایی ترین مراسم عروسی فقط در این مکان ها

آبشار آنجلز (Angel Falls)، ونزوئلا

این آبشار در ارتفاعات گویانای ونزوئلا و در پارک ملی کانیما (Canaima) قرار گرفته است. آبشارآنجلز، بلندترین آبشار جهان است که 19 بار از نیاگارا بلندتر است! این مکان، یک جای عالی برای زوج های ماجراجو است چون رسیدن به آن نیاز به کمی قایق سواری و پرواز دارد! برای اینکه این همه سختی را تحمل نکنید، می توانید جشن تان را کمی آنطرف تر از آبشار برگزار کنید.

مرداب آبی (Blue Lagoon)، ایسلند

برگزاری جشن عروسی در یک چشمه آبگرم ممکن است کمی غیر عادی باشد اما خوبی اش همین است! اگر از آن دسته افرادی هستید که دنبال منطقه ها روستایی خاص برای جشن عروسی تان می شد، این مکان عالی است. علاوه براین می توانید عکس های بسیار زیبا و به یاد ماندنی ای هم بگیرید.

سانتورینی (Santorini)، یونان

چه در پی یک مرنام خودمانی باشید و چه مرنامی در یک مکان مذهبی، سانتورینی همه این ها را به اضافه چشم انداز ها حیرت انگیز دارد. مطمئن باشید جشن عروسی تان در کنار این دریای نیلگون و حلقه های طلایی تان که در زیر نور آفتاب می درخشند، یک مرنام جادویی خواهد بود.

آنکوراگ (Anchorage)، آلاسکا

احتمالا آنکوراگ آلاسکا، اولین جایی نیست که به ذهنتان برسد و شاید تا حالا اصلا نام آن را هم نشنیده باشید اما لزومی هم ندارد این ایده را دور بریزید! افرادی که در پی یک جاب دنج، آرام، رمانتیک و خاص برای برگزاری جشن عروسی شان هستند آنکوراگ انتخاب ایده آلی است. به بهشت آنکوراگ آلاسکا بروید و یکی از نقاط جادویی آن را انتخاب کنید.

پوکت (Phuket)، تایلند

اگر در پی جایی هم عجیب و هم رویایی می شد، جزیره پوکت در تایلند انتخاب شماست. پوکت بزرگترین جزیره تایلند است و دسترس بسیار راحتی هم دارد. می توانید جشن تان را در سواحل ماسه ای این جزیره یا در یک ویلای شخصی لب ساحل برگزار کنید. این جزیره پر از آبی بی خاتمه، درختان سبز رنگ و المان های خاص طبیعت است که شما را در همان لحظه اول عاشق خود می کند.

منبع: travelvivi.com

منبع: الی گشت

به "رویایی ترین مراسم عروسی فقط در این مکان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویایی ترین مراسم عروسی فقط در این مکان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید